אקזיט אשדודי: שופרסל רוכשת את השליטה באתר הפארם bela.co.il

אקזיט אשדודי: שופרסל רוכשת את השליטה באתר הפארם bela.co.il

האתר, מהמובילים בישראל, עומד בפני פריצת דרך עסקית כאשר יפעיל בקרוב שירות, הראשון מסוגו בארץ, לאספקת תרופות מרשם עד בית הלקוח, ללקוחות לאומית שירותי בריאות.

רשת הפארם BE מקבוצת שופרסל חתמה על הסכם לרכישת 51% ממניותיה של חברת 'בלה און ליין בע"מ', הנמצאת בשליטת קבוצת 'רקח תעשייה פרמצבטית בע"מ', ועוסקת בשיווק ומכירה של מוצרי קוסמטיקה, מוצרי נוחות וטואלטיקה, תוספי מזון ותרופות עד בית הלקוח, באמצעות אתר אינטרנט. האתר פועל מאז 2013 מבית המרקחת הראשון באשדוד שנקרא בעבר – סנטרפארם.

בשנת 1978 פתחו מגיסטר ג'ורג'ט אלגרבלי ובעלה הח"כ (לשעבר) מרדכי אלגרבלי סניף בית מרקחת ברובע א' של אשדוד שהיה מרכז העיר. בית מרקחת זה נקרא בית המרקחת של אשדוד. בית המרקחת היה בגודל של 70 מ"ר (היום נחשב קטן, אך אז היה גדול ומרכזי). ב-1980 החליטו בני הזוג אלגרבלי לעבור לגור בירושלים והעבירו את ניהול בית המרקחת ליפה נחמיאס אחותו של מרדכי. יפה ניהלה את הסניף במשך 17 שנה, משנה לשנה הסניף גדל וצמח עד שהגיע לשטח של 700 מ"ר. בזכות הניהול המשפחתי הסניף העניק תמיד יחס אישי מקצועי תוך מתן מגוון עשיר של תרופות גם בתקופות שזה היה אתגר גדול. אנשים מכל העיר והאזור ידעו שכאשר מחפשים תרופה מסוימת יש רק כתובת אחת שבה ניתן יהיה למצוא אותה.

עם השנים צמחה רשת סנטרפארם, מסניף אחד באשדוד ל-7 סניפים בירושלים, ראשון לציון, בני ברק, מבשרת ציון ואילת. לימים נולדה קבוצת "רקח" שהסיטה את מיקוד הפעילות מקמעונאות לייצור תרופות.

בשנת 2013 יזם שי אלמוג – שבדיוק סיים את תפקידו כמנהל השיווק של רשתות מגה – הקמת אתר פארם ביחד עם שותפים ובינהם חברת רקח. הפעילות הלוגיסטית של אתר האינטרנט התבצעה מבית המרקחת האשדודי. בבלה עובדים כ-20 בנות ובני אשדוד הרואים בגאווה איך הבשיל הפרויקט איתו צמחו בשש השנים האחרונות.

רכישה זו הינה רכישה ראשונה של רשת BE שתאפשר לה להיות החברה הראשונה בישראל שתספק תרופות מרשם עד בית הלקוח, באמצעות הזמנה באינטרנט. רכישת bela מצביעה על הכרת ענקית הקמעונאות "שופרסל" במובילות ובהצלחת האתר ובית המרקחת באשדוד.

בחודש פברואר האחרון זכה בית המרקחת bela  באשדוד  במכרז ארצי של לאומית שירותי בריאות, להפצה, מכירה ואספקה עד הבית של תרופות מרשם ומוצרי בית מרקחת למבוטחי לאומית. החברה מצויה בשלבים מתקדמים של הקמת פלטפורמה ייעודית, לטובת ניפוק ואספקת תרופות מרשם עד לבית הלקוח, בהתאם לכללים ולנהלים שהותוו על ידי משרד הבריאות.

כבר היום יוצאים מדי חודש קרוב ל-1,000 משלוחים של מוצרי פארם לכל רחבי הארץ, ממצפה רמון בדרום, דרך נירן שבבקעה ועד מטולה. בכל פינה בארץ יש לקוחות שאוהבים לקנות מבלה שממוקמת באשדוד.

למרות היקף הפעילות הגדול בבלה גאים באווירה המשפחתית שמאפיינת את החברה והיחס החם שניתן ללקוחות. כל העובדים בבלה הם אשדודים, מרבית העובדים בבלה הן נשים וכך גם הלקוחות שנהנים ממגוון עשיר של מוצרי בית מרקחת, תוספי תזונה, דרמה קוסמטיקה, מוצרים לשיער, הגיינת הפה ועוד.

בבלה מתרגשים מהעובדה שבקרוב הם יגשימו חלום. תחת קורת גג אחת, ניתן יהיה לראשונה בישראל, להזמין גם תרופות מרשם של קופות חולים, זאת באמצעות רשת הפארם BE ועל בסיס הפלטפורמה המוקמת בימים אלה בחברת בלה.

השלמת העסקה כפופה להתקיימותם של תנאים מתלים, וביניהם, קבלת אישור הממונה על התחרות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*