"אקוואטלון אשדוד" זכתה ב-5 מדליות

"אקוואטלון אשדוד" זכתה ב-5 מדליות

סביר להניח שאתם לא ממש מכירים את ספורט האקוואטלון מדובר בספורט היאבקות מתחת למים (קראתם נכון לא מדובר בטעות הקלדה) כאשר למתחרה אחד קשור שרוך אדום לכל רגל ולמתחרה השני שרוך צהוב לכל רגל, הראשון שמצליח לשחרר את השרוך בעזרת תרגילי היאבקות או זריזות מרגלו של היריב, ולהרים מעל המים הוא המנצח בקרב.

כל קרב אורך 3 סיבובים של 30 שניות ומתבצע ברובו מתחת למים בברכה שעומקה נע בין 2.5 מטר ל-5 מטר. ציוד הספורטאים הוא מסכה לעיניים וסנפירים, הקרב הוא אגריסי אך לא אלים הספורטאים נדרשים לשלב בין נשימה, כוח, מהירות וגמישות

רקע על ספורט אקוואטלון

אקוואטלון אשדוד הוקמה על ידי רוברט צפ בשנת 2004, כיום מנהל אותה איגור פונומרנקו (ספורטאי וסגן אלוף אירופה לשעבר) ואת הקבוצה מאמן איב זייצב.

העמותה מגדלת במשך שנים דור שלם של ספורטאים ומכינה אותם לא רק לתחרויות אלא גם לשירות צבאי משמעותי ומעניקה להם ערכים של תרבות ספורט, אורח חיים בריא ושאיפה למצוינות.

השבוע נערכה בליטא תחרות גביע אירופה לאקוואטלון בה השתתפו 5 ספורטאים מקבוצת אקוואטלון אשדוד:

aq3

  • פיצב מתן יליד שנת 2000
  • קהרמני אורן יליד שנת 2000
  • איבננקו דניאל יליד שנת 2001
  • ברופמן לב יליד שנת 2004
  • קהרמני אביאל יליד שנת 2005

כל חברי הקבוצה זכו במדליות בקטגריות גיל ומשקל שונות פיצב מתן זכה במדליית זהב לשנתון 2000-2001,  במשקל מעל 80 ק"ג זכה איבננקו דניאל במקום ה2 באותה קטגוריה זכה קהרמני אורן במדליית כסף, בשנתון 2000-2001 במשקל מתחת ל-80 ק"גזכה  ברופמן לב במקום ה-1 בשנתון 2004-2005 במשקל מעל 60 ק"ג זכה קהרמני אביאל במקום ה-1 באותו שנתון במשקל מתחת ל60 ק״ג

aq2

איגור פונומרנקו: ״אני רוצה להגיד שאני כמנהל וספורטאי לשעבר מאד גאה בספורטאים שלנו, עבורי כל אחד מהם הוא אלוף שמחכה לו עתיד מבטיח בכל דבר שיבחרו לעשות. אני בטוח שימשיכו לתרום לפיתוח תרבות הספורט בעיר, ילדי אשדוד זקוקים לדוגמאות כאלה, לראות שאפשר להנות מספורט ,לחיות אורח חיים בריא ובדרך להביא המון כבוד לעיר ולמדינה.

תודה מיוחדת לרשות הספורט העירונית ולעומד בראשה מר יורם אסרף, למנהל בריכת חרצית –שמעון שעוזר בכל דבר אפשרי, לסוכנות ״ביטוח דורות״.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*