"אפריל" משיקה מארזים חגיגיים לפסח

"אפריל" משיקה מארזים חגיגיים לפסח

"אפריל" רשת האיפור והטיפוח המובילה בישראל משיקה לרגל חג הפסח מארזים חגיגיים ממגוון הבשמים המובילים.

"אפריל", רשת הקוסמטיקה היחידה בישראל המתמחה במוצרי טיפוח, איפור ובישום סלקטיבי, גאה להשיק, לרגל חג הפסח מארזים ייחודיים לחג בניחוחות הפופולריים והאהובים ביותר.

מארז CARTIER BAISER VOLE: מותג היוקרה הפריזאי קרטייה, מסמל מסורת עשירה של עיצוב תכשיטים, אביזרי נוי ובשמים איכותיים ומפתים. השראה לבושם זה הוא נשיקת הדקרון שכולה אש וצפיה עזה. הניחוח שושן צחור ואלגנטי עם נגיעות חושניות של פודרה ומסק עשיר.

מארז CARTIER VOLE ESSENCE:  בושם בעל ריח פרחוני ונילי. הניחוח, שושן צחור בשיר פריחתו בישלוב נגיעות וניל ובורבון. גרסה זו מדגישה עוד יותר את ניחוחות של השושון הצחור לנשים שאוהבות ללכת עד הסוף עם נשיותן. מחיר 590 ₪

מארז CARTIER DECLARATION:  בושם זה מאופיין עיצית אוריינטלית, ההשרה לבושם היא לילות חושניים, מסתוריים, מפגשים של ערב צפני סוד. הניחוח, בושם לילה הצופן בתוכו את סוג חושניות אמבר, וניל ומוסק פרומונים משתלבים להפליא בנגיעות עצים כריזמטיים. מחיר 430 ₪.

cartier declaration

מארז CARTIER LA PANTHERE: דמות הפנתרה מתעוררת המיתוגלית של cartier מתעוררת  לתחיה וזוכה סוף סוף לריח. ריח המוקדש כולו לחינניות האישה: שילוב של פרח ותחושה  "פרח רך ממשפחת החתולים, עוטף ומלטף כמו פרווה" .

תווי הבושם  מושתתים על פרח גרדניה קורן המשדר אצילות ותשוקה. שילוב של רעננות, פירותיות, קלילות והרבה אור שמש. מחיר 527 ₪.

cartier la panthere

מארז: CARVEN: הצבע הירוק מסמל חופש, חיוניות, נשיות וכמובן את ניחוח האביב המתפרץ מהבושם. ההשראה הינה כפריט לבוש אוורירי ואביבי, עירוני ונוח, אשר הובילה לניחוח מרענן וקל על העור. הניחו מורכב מלימון איטלקי, אפונה ריחנית ופרח האדמונית, מאסק ואמבר ומעניק לו את הסיומת העשירה. מחיר 435 ₪.

carven

אפריל היא רשת הקוסמטיקה היחידה בישראל המתמחה במוצרי טיפוח, איפור ובישום סלקטיבי. הרשת מציעה חווית שירות וייעוץ מקצועי, לצד פתרונות קוסמטיקה ויופי נגישים לכל כיס. ב- 35 חנויות ברחבי הארץ, ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה ומותגי בישום מהמובילים בעולם, כמו גם מותגי על בינלאומיים בבלעדיות, ביניהם: הרמס, קרטייה, OPI, ד"ר מיורד, סטנדל, ז'אן פיובר, סאמפר, קארבן ועוד. הפרזנטורית של הרשת, זו העונה השישית, היא הדוגמנית הבינלאומית אסתי גינזבורג. בקרוב תשיק הרשת מותג איפור חדש וקטגוריית מוצרי שיער מקצועית.

אפריל אשדוד: רח' הגדוד העברי 6, קניון סי-מול.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*