אפליקציה עירונית החדשה

אפליקציה עירונית החדשה

אם יש לכם סמארטפון ואתם רוצים גישה מהירה למידע שימושי אודות השירותים העירוניים, אתם מוזמנים להוריד את האפליקציה החדשה "אשדודית", שעיריית אשדוד השיקה בימים אלה. הורדת האפליקציה באמצעות ה-appsore או google apps, היא בחינם כמובן. הורידו, התקינו ותהנו.

לפני חודשים אחדים, לקראת השקתה של האפליקציה החדשה של עיריית אשדוד לסמארטפונים, יצאה העירייה לדרך בתחרות עירונית הקוראת לתושבים להציע שם לאפליקציה החדשה. בתחרות זו, שנקטעה בעקבות מבצע צוק איתן וחודשה לאחריו, נרשמה היענות יפה מצד תושבי העיר. 58 מהמשתתפים הציעו מעל ל-150 הצעות כאשר הדבר המשותף לכולן היה רמת היצירתיות שהפגינו תוך שהם מגלים הכרות מעמיקה עם העיר והבנה למשמעות האפליקציה ככלי שירות חדש לתושב.

האפליקציה, אשר נוסתה בהצלחה במהלך השנתיים האחרונות ככלי המקשר בין העשייה העירונית לתושבי העיר, עוברת בימים אלה לשלב התפעולי המעשי. בתוך כך, מאפשרת האפליקציה, לצד דיווחים למוקד העירוני להעניק עוד כמה נושאים לצורך השירות, כמו:

  • קבלת חדשות שוטפות
  • אפשרות ליצירת קשר ליחידות העירייה
  • מעבר מהיר לעמוד הפייסבוק העירוני ולאינסטגרם של אשדוד
  • גישה לאתר האינטרנט העירוני
  • גישה נוחה ומהירה למידע שוטף בנוגע לתרבות הפנאי בעיר, להצגות ולמופעים.
  • ולמשתמשים, בני העיר, נוספה אפשרות לקבל הודעות אישיות.

מנהל מחלקת יחסי הציבור בעיריית אשדוד ומי שהוביל את הטמעת השירות מציין כי "האפליקציה תמשיך להתפתח וכבר מתוכננות לה אפשרויות נוספות לזמן הקרוב". בתוך כך הוא מגלה לנו כי מבין ההצעות הרבות שהוגשו במהלך התחרות, נבחר השם "אשדודית"!

עם הכרזת קול הקורא לתחרות, הקימה העירייה צוות בחירה ייעודי אשר בחן את ההצעות ודירג אותן לפי ניקוד. בתהליך דיסקרטי ואנונימי, ולאחר לבטים רבים, בחר הצוות פה אחד ב"אשדודית" כשמה של האפליקציה שתושק בסמרטפונים.

"בדיקה מאוחרת יותר של המציעים העלתה כי 4 משתתפים בתחרות הציעו את "אשדודית" כשם הנבחר" אומר מר דרור ומציים את שמות הארבעה: שלי ברגר, יעל נהוראי אטיאס, מיכל ואקנין ואורי קולני, אשר זכו, מלבד להערכה רבה, גם לזוג אופניים מתנת עיריית אשדוד.

בתמונה: מנהל יחסי הציבור בעירייה, מעניק את שובר קבלת האופניים לחלק מן הזוכים. יצירתיות מקומית – כבר אמרנו?

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*