אמסלם קורא לחרם צרכנים בביג פאשן

אמסלם קורא לחרם צרכנים בביג פאשן

עליית מדרגה והתבטאות קשה של ממ״ק ראש העיר אבי אמסלם כשקרא לתושבי אשדוד שלא לקנות בביג פאשן כשכתב בפייסבוק במוצאי שבת: ״אחיי תושבי אשדוד היקרים, אני קורא לכם לתמוך ולעודד עסקים קטנים בתוך העיר, ולא לקנות ב"ביג פאשן" שחרת על דגלו שנאה, פילוג והסתה.״

שוב הזירה המקומית מגיבה לא טוב לכאוס הארצי, בביג פאשן לא אהבו את הדיל שנסגר בדקה ה-90 אל מול הסיעות החרדיות שסיכמו לא לפתוח בסופ״ש את מרכזי הקניות, ההחלטה שלא היתה קשורה לסכנת הידבקויות בנגיף הקורונה עוררה את זעמה של הנהלת הביג פאשן שהחליטה למרוד ואישרה לחנויות ה״לא חיוניות״ לפתוח באישור  ההנהלה.

בעמוד הפייסבוק של הביג פאשן קראה ההנהלה לתושבי אשדוד והסביבה לבוא לקנות בשבת כחלק מעידוד וסיוע לעסקים בביג פאשן ונגד הכפייה הדתית שמופעלת בדרך פוליטית.

את הקריאה לסולידריות פירש הרב אבי אמסלם כקמפיין אנטי דתי ולא נשאר חייב. עם צאת השבת והיוודע הדבר ישב אמסלם וכתב את הפוסט הבא:

ביג פאשן, תתביישו

יומיים אחרי תשעה באב וחשבון הנפש על חורבן בית המקדש, ב"ביג פאשן" מרבים דווקא בשנאת חינם.

אם לא די בכך שבמשך שנים מעודדים בחברת "ביג" חילולי שבת המוניים כנגד דעתם של רוב העם המסורתי, כעת הגדילו לעשות ובעזות מצח מסיתים כנגד הציבור החרדי ושומר המסורת בהציגם את סגר סופ"ש של הממשלה ומשרד הבריאות ככפייה חרדית. לא פחות ולא יותר. לראות ולא להאמין.

הנהלת "ביג", יש לי חדשות בשבילכם, החרדים הם לא אלה שאחראים להנחיות משרד הבריאות. אם יש לכם טענות אתם מוזמנים לפנות לממשלה ולגורמים המוסמכים ולא להטיל שוב ושוב רפש בציבור שלם.

אחיי תושבי אשדוד היקרים, אני קורא לכם לתמוך ולעודד עסקים קטנים בתוך העיר, ולא לקנות ב"ביג פאשן" שחרת על דגלו שנאה, פילוג והסתה.

הקריאה לחרם הולידה גל של תגובות שנאה משני הכיוונים ואם חשבנו שעשינו צעד קדימה הצליח אמסלם להדליק את הרחוב החילוני בפוסט אחד. דווקא נציגי ש״ס נכנסו לפינה פחות אופיינית להם ושמורה בדרך כלל לנציגי יהדות התורה שידעו הפעם לשמור על איפוק ולא להיגרר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*