אלי נכט קורא להדחת הרב הראשי

אלי נכט קורא להדחת הרב הראשי

אלי נכט, שנולד לסערות הפוליטיות מהסוג של הרב הראשי הראשון לציון יצחק יוסף בכנס רבנים מסרב להרגע. הקהילה הרוסית אותה מאמץ נכט ועליה בונה את עתידו הפוליטי הותקפה באופן ישיר ולא בקטע מחמיא.

חבר המועצה אלי נכט פנה במכתב רשמי, עם לוגו של העירייה, אל היועץ המשפטי לממשלה וביקש להשעות את הרב הראשי מתפקידו. צרפנו את המכתב הנוקב עם הדגשות, חד הציטוטים המהדהדים מהמכתב "אני מבקש בשמי ובשם ציבור העולים מחבר העמים ובשם כלל אזרחי מדינת ישראל שנפגעו קשות מדבריו, כי נציבות שירות המדינה שהינך עומד בראשה תיתן את דעתה על התבטאויותיו של הרב יוסף".

ממ"ק ראש העיר אבי אמסלם מגיב למכתבו של נכט בפוסט בדף הפייסבוק שלו, אמסלם שרק בחנוכה אירח את נכט להדלקת נר והיה נראה שהמשקעים מהבחירות וממחאת השבת מאחורי השניים יוצא באופן צפוי לעזרת הרב הראשי, הנזילות של המתיחות בנושאי הדת שוב עומדת למבחן.

נכט שמבחינתו הוא עומד למבחן פוליטי ומרגיש שהוא היה חייב להגיב, כנ״ל אמסלם שלא יכול להרשות עצמו להישאר חייב. כך כתב:

מתוך דף הפייסבוק של אבי אמסלם

אלי נכט שוב פעם מצאת על מי לעשות סיבוב???
חשוב שנחזור שנה אחורה תקופה בה הפצת שנאה בעיר המאוחדת אשדוד בכדי לקושש כמה קולות השתוללת ברשתות עם סרטוני הסתה כנגד מגזר שלם שתורם כאן בעיר ובארץ הרבה מעבר לאיך שתצייר אותו והיום בשיא החוצפה אתה פוער פיך נגד גדול בישראל מרן הראשון לציון הגאון הגדול רבי יצחק יוסף שליט"א,
חזור בך מהאמירות ודברי הבלע תוך כדי סילוף מדבריו של הראשון לציון,

כידוע לפני שבועיים הסיתו כנגד ציבור שלם אחד מחברי הכנסת במגזר הרוסי לא ראינו אותך בשום מקום מגנה.
תלמדו להתמודד עם הנתונים אותם הציג הראשל"צ ולא לייצר פוליטיקה ופרובוקציה מדבריו.

וֶהֱוֵי זָהִיר בְּגַחַלְתָּן שֶׁלֹּא
תִכָּוֶה, שֶׁנְּשִׁיכָתָן נְשִׁיכַת שׁוּעָל, וַעֲקִיצָתָן עֲקִיצַת עַקְרָב, וּלְחִישָׁתָן לְחִישַׁת שָׂרָף, וְכָל דִּבְרֵיהֶם כְּגַחֲלֵי אֵשׁ:

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*