אלי יצפאן במופע בידור

אלי יצפאן במופע בידור

האיש שהצחיק מדינה שלמה, חוזר לאולם המופעים של בית 'יד לבנים' במופע סטנד אפ חדש.

יצפאן (55), אחד השחקנים והבדרנים הפופולריים במקומותינו בעשורים האחרונים, ומי שעומד מאחורי כמה ממופעי הבידור המצליחים בישראל. יצפאן למד בראשית שנות ה-80 בבית הספר החקלאי כדורי וכבר אז בלטו כישרונותיו הקומיים. הוא שירת בלהקת צה"ל ובלהקת המפח"ש. סדרת המדע הבדיוני לילדים "הצצקנים" (1989) של הערוץ הראשון, הייתה כרטיס הכניסה שלו לעולם הטלוויזיה ומאז מעמדו נסק. שמו הלך לפניו בתכנית הטלוויזיה "פספוסים" של ערוץ 2 בהנחיית יגאל שילון שם באו לדי ביטוי יכולות החיקוי הייחודיות שלו. במהלך הקריירה שלו הוא הגיע גם לעולם התיאטרון והקולנוע.

יצפאן, שלקה באירוע מוחי קל ככל הנראה לפני כשנה חוזר לבמות אחרי 8 שנים בהן כיכב בערוצי הטלוויזיה (ערוץ 2, הוט, יס), והגיש מגוון תכניות בידור וסאטירה פופולריות. דוגמת, "יצפאן", עליה זכה בשלושה פרסי "מסך הזהב", "שלום אנד גוד איבנינג", "מי יפיל את המאסטר", "הם גדולים" ועוד. האיש שהצחיק מדינה שלמה, חוזר במופע בידור חדש.

יצפאן השתתף לאחרונה ב"המחשמלים", הסרט שהחזיר אותו בסערה למסך הגדול אחרי היעדרות ממושכת מאז "פעם הייתי" (2010). עלילת הסרט עוסקת בלהקת "המחשמלים", שזכתה בתואר תגלית השנה של שנת 1984 עם להיט שאף אחד לא זוכר. מאז היא מתברברת בדרך לכבוש את העולם. 30 שנה אחרי, הלהקה מקרטעת בין חלטורות לוועדי עובדים ובתי אבות. הסולן, הפעם כריזמטי, מיקי תבל, עדיין בטוח שהוא כוכב. הוא מנהל אורח חיים של רוקר בן 20, חי מהיד לפה וחולם לעשות את זה באמריקה. מיקי לא מפסיק לפשל ולאכזב את חברי הלהקה, את אשתו בנפרד ואת בתו החיילת. אבל בדיוק כשלכולם כבר לגמרי נמאס ממנו, מגיעה הזדמנות מפתיעה וחד פעמית שיכולה להעניק ל״מחשמלים״ את הקאמבק המיוחל ולהחזיר אותם לתודעה בגדול.

יצפאן, שבסיפור הקריירה שלו אפשר למצוא מרכיבים דומים מספר על תפקידו בסרט, "אני משחק את האמרגן שמנסה לשלוח אותם להופיע במקומות הכי הזויים שאפשר, ומצרף להם צירופים הכי לא הגיוניים בעולם, רק כדי שימשיכו להופיע". בשונה ממופעי הבידור בהם כיכב בעבר (אשתי ברירת קנס עם ספי ריבלין, סוויסה ויצפאן תחילה וסוויסה ויצפאן – פעימה שנייה), מביא יצפאן לבמה בדרכו הייחודית ורבת ההומור את סיפורו האישי במערכונים על ילדותו בשכונת נווה שרת,  בי"ס כדורי, הקמת משפחה, גידול ילדים ונושאים רבים ומגוונים הנוגעים בחיי היום-יום של כולנו.

מיטב הכותבים והיוצרים הצטרפו להפקת המופע על מנת להעניק לקהל חווית בידור מצחיקה ויוצאת דופן. ייעוץ אמנותי: אילן רונן  |  כותבים: אמיר בן סירה, ליאור כפיר-רפאל, רמי ורד, דניאל לפין  |  ניהול מוזיקלי וקלידים: אילן שס.

מוצ"ש 28.3.20  |  שעה 21:00  |  בית יד לבנים, דרך ארץ 3  |  מספר הכרטיסים מוגבל  |  לרכישת כרטיסים: 08-8545833/4.

צילום: רונן אקרמן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*