אליפות בילבונג לגלישת לילה

אליפות בילבונג לגלישת לילה

אתמול (ה׳) התקיימה תחרות גלישה ייחודית, היו גולשים וגולשות כמו בכל תחרות רגילה, היו שופטים ואווירה כמו שרק הגולשים יודעים לייצר, אבל מה שהיה חסר היתה השמש, אותה שמש שמזוהה עם הגולשים וענף הגלישה והים בכלל נפקדה מהאירוע.

התחרות התקיימה עם רדת החשיכה ולאור זרקורים, עובדה שהעניקה לתחרות נפח וייחודיות בטח ברמה המקומית באשדוד.

על הארגון (המופתי יש לומר) העמותה לקידום הגלישה באשדוד עם רוח גבית של רשות הספורט המקומית שאחראית בין היתר על מיזם התאורה בחוף גיל ועל האווירה, גולשים וגולשות מכל הארץ שבאו לראות את הפלא המקומי.

קליין2

חוף גיל הוא החוף המואר היחיד בישראל בו ניתן לגלוש בלילה ובכך לתת מענה של עוד 12 שעות ים לגולשים וגם מענה לאלה שעובדים ביום.

נראה כי ענף הגלישה יחד עם האנרגיות של העמותה לקידום הגלישה והתמיכה של רשות הספורט המעודדת את התנועה מערבה לכיוון משאבה הגדול של העיר אשדוד, הים, הולך לקבל תאוצה משמעותית ויהפוך אט אט לספורט הדגל של העיר אשדוד.

באשדוד קהילה משמעותית של כ-4000 גולשים וגולשות, התנאים והחופים קיימים, הרצון והאנרגיה רק צוברים תאוצה, לפני כשבועיים הסתיימה תחרות החתירה בסאפ, אתמול גלישת הלילה ובשבוע הבא (תלוי בתנאי הים) תתקיים אליפות אשדוד לזכרו של גיל שניאור. נראה כי העשייה המשמעותית של קהילת הגולשים בהנהגת העמותה ובראשה ירון קליין נמצאים ב״תור הזהב״ של הענף.

קליין

ירון קליין, יו״ר העמותה לקידום הגלישה: ״תחרות הלילה היא עוד צעד ועוד מסורת שאנחנו נוטעים בקהילת הגולשים בעיר, תודה גדולה לחבריי, שמסייעים בהתנדבות מלאה על חשבון זמנם ומרצם, לנותני החסויות והפרסים שבלעדיהם כלום לא היה קורה, וליד ימיננו, רשות הספורט העירונית אשדוד ולמנכ״ל יורם אסרף שתומך ומכבה את השריפות. לא מובן מאליו.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״ראשית אפתח בברכת ״יישר כח״ לחברי העמותה לקידום הגלישה באשדוד בהנהגת היו״ר ירון קליין, כמי שארחראי על עשרות אירועים בשנה אני מודע לקושי בארגון תחרויות, גיוס חסויות ועשייה בכלל, זה לא עניין של מה בכך, מדובר בחבורה מצויינת של מתנדבים שמי ים זורמים בעורקיהם, אנחנו תמיד נשמח לתת את הגיבוי כדי שאירועים כאלה ימשיכו לצאת אל הפועל ולצבוע את העיר באנרגיות המטורפות האלה.״

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*