אלופת ליגת זוזו בכדוריד בשנתיים ברציפות: קבוצת בי"ס קשת

אלופת ליגת זוזו בכדוריד בשנתיים ברציפות: קבוצת בי"ס קשת

ביום שישי, 24.6.16 הגיעה לסיומה ליגת זוזו בכדוריד לבתי ספר יסודיים, כאשר במשחקי הצלבה בבית הגמר נפגשו בתי הספר קשת מול חופית , ורבין מול נוף ים. במשחק הראשון ניצחה קשת החזקה את בית ספר חופית. אל משחקים אלו התלוו נבחרת העתודה של ישראל והיו למעשה מאמני הנבחרות בתי הספר.

נוף ים שהייתה לפייבוריטית וסיימה את שמונת משחקי הליגה ללא הפסד, עלתה בדקות הפתיחה ליתרון מהיר של 5-2. שחקני רבין לא אמרו נואש ובזכות הגנה חזקה חטיפות ויציאה למעברים הצליחו לצמצם את הפער עד לכדי כפיה של הארכה ממש בשניות הסיום. לאחר הארכה של חמש דקות היו דווקא שחקני בית ספר רבין שחגגו בניצחון 12-11 ועלו לבית הגמר.

בזמן ההתאוששות של השחקנים לקראת משחקי הגמר, התקיים משחק ראווה בין שחקני העתודה לנבחרת האשדודית המקומית.

במשחק הדירוג ניצחה נוף ים את חופית וסיימה במקום השלישי (חופית רביעי) והכל היה מוכן למשחק הגמר קשת מול רבין.  גם כאן המשחק נפתח בצורה חד צדדית של בית ספר קשת, אך חזרה עיקשת של רבין, גול אחר גול, הובילה לדרמה גדולה בשניות הסיום. בדקה 29:30 כלומר 20 שניות לסיום המשחק. למרבה הצער עבור נבחרת רבין, לא היו הכוחות והיכולת הפיזיים והנפשיים והמשחק הוכרע בניצחון דחוק של קשת שזכתה וחגגה אליפות שניה ברציפות.

ליגת זוזו לפרחי ספורט בכדוריד קיימת הודות לשיתוף פעולה מצוין בין רשות הספורט העירונית והעומדים בראשה המנכ"ל מיקי רוזנברג והסמנכ"ל בני חזקיה לבין אגודת הפועל אשדוד ויו"ר האגודה עופר קושמרו.

עופר קושמרו: "הפרויקט הזה הינו ספינת הדגל של הכדוריד באשדוד, אלו הזרעים אותן אנו שותלים מדי שנה בעשרה בתי ספר ורק בזכותם אנו קוטפים פירות. המשכיות הפרויקט היא המשכיות האגודה שהרי בזכות ליגת זוזו הפועל אשדוד מגייסת מדי שנה קרוב לשישים ילדים לבית הספר לכדוריד שהופכים להיות לשחקנים המובילים במחלקות הילדים. אני מודה למיקי רוזנברג ולבני חזקיה מרשות הספורט שעוזרים לנו רבות במימון הפרויקט והפיכתו לטורניר היפה והיוקרתי ביותר שיש היום באשדוד".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*