אכיפה מוגברת בחופים – נא להתנהג בהתאם

אכיפה מוגברת בחופים – נא להתנהג בהתאם

אנשי השיטור העירוני ביצעו בסוף השבוע האחרון אכיפה אינטנסיבית בחופי הרחצה של אשדוד. היה זה שבוע בלבד לפתיחת עונת הרחצה והמטרה ברורה: החופים נועדו לשרת את כל הציבור ולאפשר להם לבלות את זמנם בחופי העיר בצורה בטוחה ומהנה. המשמעות: מי שמייצר מטרד או גורם למפגעי סביבה בחופים יצטרך לשאת באחריות.

אנשי השיטור העירוני מדווחים בכל יום ראשון על פעילות היחידה בסופי השבוע, בדגש על חופי הרחצה. מהדיווח האחרון עולה כי אנשי השיטור ביצעו אכיפה כנגד אלה אשר לוקחים את החוק לידיים, מזלזלים בסביבה ובעיקר מייצרים מטרדי רעש והפרעה לקהל המתרחצים. כך ניתנו התראות בגין מטרדי רעש, הכנסת כלבים לחופים ללא רצועה, כניסת רכבים, הפעלת מערכות הגברה והקמת אוהל בחוף.

כל הפעולות הללו הן אסורות בחופי אשדוד והעובר עליהם מסתכן בקנסות והחרמות. כך למשל הוחרמה בוקסה וניתנו דוחות קנס בגין רעש. אגב, הקנס על רעש ממערכת הגברה (בוקסות) עומד על 730 ₪. כך גם על כלב ללא רצועה. על כניסת רכב או הקמת אוהל הקנס הוא 475 ₪. לא משתלם. לא כדאי!

"אין לנו עניין לקנוס איש אלא לשמור על הסדר ועל ביטחון המתרחצים" אומרים אנשי השיטור ומציינים כי רובם המכריע של המתרחצים באים ליהנות מחופי הרחצה ומתנהגים בצורה ראויה.

העונה אומנם רק החלה אך מזג האויר החם שהיה השבוע הביא לא מעט אנשים לחופים היפים של אשדוד. "יש לנו רצועת חוף לתפארת, מהיפים בישראל, ובה 7 חופים מוכרזים. הם נועדו לציבור אבל אם לא נשמור עליהם איש לא יהנה מהם ואת זה איש לא רוצה" אומרים בעירייה ומבטיחים להמשיך ולשמור על הסדר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*