איתור נזילות מים

איתור נזילות מים

נזילות מים היא בעיה נפוצה בתחום האינסטלציה. בבתים רבים רואים על הקירות סימני רטיבות כתוצאה מנזילות מים פנימיות. האתגר הוא לאתר את מקור נזילת המים ולטפל בכך בזריזות וביעילות.

איתור נזילות מים

בבתים רבים מתגלה נזילת מים על ידי סימנים שונים כגון רטיבות בכיור או הצפות בבית או הצפות אצל השכנים. יש נזילות מים אטיות בתוך הקירות ונזילות מים חזקות שמציפות אזורים בבית או בבתי השכנים. במקרה של נזילות מים יש לבצע איתור נזילות מים איתור נזילות עלול להיות מורכב ולא פשוט גם לאינסטלאטורים מומחים ומנוסים.

איתור נזילות ופתרון בעיות של נזילות בצנרת.

צילום פנימי של הצינורות מאפשר איתור נזילות. יש היום מצלמות זעירות שעוברות בתוך הצנרת ומאפשרות לאתר את הנזילה בצורה מושלמת. זה פותר בעיות רבות סביב נזילות בצנרת. המראה של נזילה בצנרת מבחוץ לקירות לא מצביע ברוב המקרים מה מקור הנזילה רק צילום פנימי של הנזילה מאפשר איתור נזילות בצנרת. תהליך של איתור נזילות יחסוך לכם טרחה רבה כסף רב ויחסוך הרס רב בבית.

צילום מערכת מים וביוב תדמור

כאשר מקור הנזילה בזמן נזילה דרך הקירות לא ברור בצורה מדייקת זה פתח להרבה צרות. ראשית הרבה אינסטלאטורים מיד ממליצים לשבור קירות לשבור אריחים ולהרוס לכם חצי בית אתם מוצאים את עצמכם חיים בתוך אתר בניה .זה יקר, זה לא נוח וזה לפעמים מיותר לכן אם אתם לפני שיפוץ מקיף בגלל נזילה כדאי לעשות במקום זה אולי איתור נזילות ולחסוך שיפוצים הוצאות וכאבי לב.צילום מערכות מים מתקדם של חברת תדמור  יכול לעלות בסביבות אלף שקל ולפעמים גם מעט יותר אבל קחו בחשבון שלא בכל נזילה קטנה עושים צילום מערכת מים וביוב. כאשר האינסטלאטור מציב בפניכם עובדות לא נעימות כמו למשל שצריך לפרק רצפה שלמה או קיר שלם כדי לתקן או להחליף צנרת מדובר לפעמים בהוצאה של כמה אלפי שקלים.

לחסוך בהוצאות

כדי להימנע מהוצאה כזאת של כמה אלפי שקלים כדי לאתר נזילת מים ולטפל בה משתלם וכדאי פעמים רבות לעשות צילום פנימי של צינורות המים ולגלות איפה בדיוק נמצאת הנזילה, כך אפשר לחסוך שבירת קיר או החלפת אריחים או שיפוצים כאלה נוספים שעולים אלפי שקלים. חברת תדמור תגיע עם ציוד מתקדם ותצלם ותדע לומר לכם בדיוק היכן מתרחשת הנזילה בצנרת ואיך ניתן לטפל בה בצורה היעילה הזריזה והחסכונית ביותר.

לבחור בתדמור

חברת תדמור מציעה לכם ציוד מתקדם וצוות מקצועי לביצוע צילום פנימי של הצנרת לאיתור נזילות. זה יחסוך לכם כסף רב וימים רבים ארוכים ולא נעימים של שיפוצים. תיהנו בחברת תדמור מאנשי מקצוע מנוסים ומאבחנה מדויקת היכן נמצאת הסתימה או הנזילה בצינורות שלכם. בדיקה קצרה ומתקדמת חוסכת לכם כסף רב וטרחה רבה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*