אישור כיבוי אש לבתים פרטיים

אישור כיבוי אש לבתים פרטיים

שריפות עלולות לפרוץ בכל רגע ובכל מקום. הן מתלקחות בתוך שניות בצורה הכי לא צפויה ועלולות לגרום להרס רב, פציעות וגם לאובדן בנפש. זו הסיבה כי דרישות כיבוי אש בישראל הן מחמירות ביותר. ללא סידורי בטיחות אש הנדרשים בחוק, לא יתקבל אישור כיבוי אש ולא יתאפשר אכלוס המבנה בין אם מדובר על בית פרטי, מבנה תעשייתי או מבנה משרדים. כל מבנה חדש או תוספת בניה לבנה קיים, דורשים אישור מול הרשויות השונות. קבלת היתר בנייה לכיבוי אש מבטיח את בטיחותם של דיירי הבית ושלמותו. בכדי להגן על הבית הפרטי שלכם מפני התלקחות אש, חשוב להכיר את מערכות כיבוי האש השונות ואת הדרך הנכונה ביותר להבטיח כי ביתכם מוגן מפני שריפות בכל רגע נתון.

יועץ כיבוי אש להיות מוגנים בכל זמן

היתר בנייה לכיבוי אש מתקבל רק לאחר ביצועה של בדיקה מדוקדקת ומקצועית אותה עורך יועץ בטיחות אש. היתר בניה הוא למעשה רישיון אותו מעניקה הוועדה לתכנון ובינוי ברשות המקומית שבשטחה נבנה הבית הפרטי. לצורך קבלת היתר הבניה, על בעלי הבית להגיש מסמך מקצועי בו מפורטים כל השינויים הנערכים במבנה, פרטי האדריכל האחראי לתכנית וכן שרטוטים מקצועיים של המבנה. היתר בניה לכיבוי אש מוענק רק כאשר מערכות כיבוי האש והציוד הנבחר מכסים באופן מלא את הבית כולו ומספקים את כל ההגנה הראויה והיעילה מפני שריפה.

ראש שקט עם אישור כיבוי אש לבתים פרטיים

על פי תקנה 11א, על כל בניין המיועד לכל שימוש בין אם למטרות מסחר, מגורים או תעשייה, להגיש תכנית בטיחות אש לשירות הכבאות וההצלה הכוללת תכנית מערכות בטיחות אש במקום והיא כוללת בין היתר כניסות ויציאות מהבניין, סידורי חשמל ותאורה, מיזוג אוויר, מערכות גילוי וכיבוי אש ועוד. יועץ בטיחות אש מוסמך, מכיר את כל הגורמים הרלוונטיים ויחסוך לכם המון בירוקרטיה וכסף הכרוכים בתהליכים אלו. היועץ המומחה ילווה אתכם במקצועיות עד לקבלת האישור מול נציג הכבאות הראשי החל משלב התכנית ועד לאישורה הסופי וקבלת אישור כיבוי אש תוך הכנת תכנית בטיחות אש מדויקת, מקיפה ויעילה.

מקצוענים ליעוץ כיבוי אש

חברת "ליאור בטיחות" מתמחה במתן שירותי ייעוץ בטיחות בתחומים שונים עבור מפעלים, ארגונים, מוסדות ואנשים פרטיים בכל רחבי הארץ. צוות העובדים המקצועי הכולל ממוני בטיחות, מנהלי עבודה ומהנדסים, יעניק לכם שירות מהיר, יעיל וללא פשרות.  לחברה יועצי בטיחות אש מנוסים ומיומנים המלווים את הלקוח עד לקבלת אישור כיבוי אש תוך מתן ייעוץ יסודי, מקצועי, מדויק ויעיל. זקוקים לאישור בטיחות אש? יועץ בטיחות אש יגיע מטעמנו לכל מקום בו נדרש אישור כיבוי אש לבתים פרטיים יעניק לכם שירות עם יחס אישי במחיר אטרקטיבי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*