איריס כהן היא היולדת ה – 1000 בבי״ח אסותא

איריס כהן היא היולדת ה – 1000 בבי״ח אסותא

איריס כהן בת ה– 31 מאשדוד היא היולדת ה – 1000 בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד. איריס ילדה אתמול (30.12) את ביתה ה – 7 וקיבלה את התואר המכובד.

מנהל אגף גינקולוגיה ומיילדות, פרופ' מוטי פנסקי, בירך את איריס ואמר כי "חציית רף 1000 היולדות בחודשיים הוא מעל ומעבר למה שציפינו כשיצאנו לדרך. זהו יום חג ונקודת ציון עבור אסותא אשדוד. חשוב להזכיר את הצוותים הרפואיים שעשו לילות כימים והתגייסו בשעות לא שעות בכדי לתת את הטיפול המקצועי והאישי הטוב ביותר. אנו נדאג לשמור על סטנדרט זה".

איריס שקיבלה זר פרחים ותעודה על היותה היולדת ה – 1000 במספר, מספרת כי "אני מופתעת מהמחווה המרגשת, לא ציפיתי. תמיד רציתי ללדת קרוב לבית ועכשיו זה התגשם בלידתי ה – 7. אני רוצה להודות לכולם על הטיפול המסור והאכפתי. הייתה לי לידה מדהימה והרבה הודות למיילדת צופיה ולכל הצוות".

יולדת-2018

התינוק הראשון לשנת 2018

יאנגוסנש ואתלו זגאי בת 41 מאשדוד ילדה את התינוק הראשון לשנת 2018.  ליאנגוסנש זו לידה רביעית. התינוק נולד בן בשעה 1:52 ויש לה גם ברכה לתושבי אשדוד: היא מאחלת לשנה החדשה, שתהיה שנה טובה ושקטה, שכל החיילים יחזרו בשלום ושכולם יהיו בריאים. רוצה להודות לצוות הנפלא בחדרי הלידה של בית החולים אסותא אשדוד.

 

פרינג׳ סטייל - ימים של שמחה

פרינג׳ סטייל – ימים של שמחה

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*