אירוע האקתון באשדוד!

אירוע האקתון באשדוד!

מרתון הפיתוח הטכנולוגי (האקתון) הראשון של תכנית Tecy, יתקיים באשדוד, ב-11/5/17 במרכז כיוונים, ויתמקד במציאת פתרונות טכנולוגיים, חדשניים ומחוץ לקופסה לאתגרים ברמה עירונית.

האקתון (שילוב המילים Hacking + Marathon) הוא אירוע יצירתי, המפגיש צעירים מתכנתים, אנשים טכניים, מעצבים גרפים, אנשי עסקים ושיווק, במטרה למצוא כלים ופתרונות טכנולוגיים לבעיות בתחומים שונים. האירוע מאורגן ע"י המיזם החברתי Tecy, המקדם הטמעה של פתרונות טכנולוגיים לשיפור חיי התושבים והקהילה ברשויות מקומיות. זהו מיזם של ארגון בוגרי "עתידים", המפעיל מתנדבים שמגיעים עם ניסיון רב מעולמות הטכנולוגיה, ניהול פרויקטים וכלכלה.

שיתוף פעולה ייחודי של האגף לפיתוח תעשייה בעיריית אשדוד, יחד עם מרכז הצעירים "כיוונים", מחלקת רישוי עסקים ואיכות סביבה הוביל לאפיון אתגרים בתחומים שונים ומגוונים מחיי העיר, כמו קידום עסקים, פיתוח קהילת הצעירים המקומית ומציאת פתרונות יצירתיים בתחום של איכות הסביבה והנגשת מידע סביבתי.

האירוע ייפתח ביום חמישי 11/5 אחה"צ במרכז הצעירים "כיוונים", ולאחר ההתכנסות והתנעת המרתון, יחלו הצוותים תהליך של חשיבה ועבודה משותפת לגיבוש פתרונות טכנולוגיים לאתגרים שעלו. "המרתון יימשך כ-24 שעות ובסיומו, ביום שישי לקראת הצהריים, תתקיים תחרות נושאת פרסים בסך אלפי שקלים" אומרים המארגנים ומציינים כי "התחרות תתבסס על הצגת הרעיון הטוב ביותר בהסתמך על היבטי חדשנות, טכנולוגיה, עיצוב, התאמה לקהל היעד והתרשמות כללית".

בין חבר השופטים: ניצן ספיר, יו"ר קבוצת מחשוב ישיר; דגנית ורד, לשעבר סמנכ"לית תפעול ותשתית באינטל ישראל; רן מרגליות, יזם אשדודי, מייסד שותף של "קומיוניט", חברת סטארטאפ בתחום המדיה החברתית.

ייחודיות האקתון, המשלב סוגיות חברתיות-עירוניות ייחודיות לאשדוד יחד עם חשיבה טכנולוגית, מבטיחה כי המשתתפים באתגר יהיו אנשים בעלי מודעות חברתית חזקה, רצון לשנות ולהשפיע ובעלי יכולות מוכחות בתחומים הרלבנטיים.

"אין ספק שמדובר באירוע מסקרן וייחודי", אומרת ד"ר סמדר איצקוביץ, ראש אגף פיתוח תעשייה בעיריית אשדוד, ואתי לוגסי, מנהלת מרכז הצעירים כיוונים, מוסיפה: "הדרך החדשה של מרכז צעירים כיוונים הינה שיתוף צעירים ביצירה. האקתון הינו אמצעי נוסף לשתף צעירים במענה לצרכים השונים שלהם. המטרה היא לעבוד ב"קוד פתוח" בו צעירים עצמם יצרו את מה שקורה בעיר".

עוד אירוע מכונן המטביע חותם על פיתוח וקידום תעשייה חכמה תוך מתן הזדמנות לצעירים בעלי יוזמה ומעוף לעמוד בקדמת הבמה ולהציג עולמות תוכן מרתקים ומעוררי עניין.

הרשמה ופרטים נוספים:  https://hackatecyashdod.wixsite.com/home

או חפשו "Hackatecy Ashdod"

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*