אירועי חנוכה של "המחנות העולים"

אירועי חנוכה של "המחנות העולים"

מגדילים את האור- מאות ילדים ובני נוער באירועי חנוכה של "המחנות העולים" באשדוד. חג החנוכה, הינו מאורע חשוב ומכונן גם עבור תנועות הנוער. עבור תנועת "המחנות העולים" באשדוד, החג היווה הזדמנות נדירה לפעילויות חגיגיות וייחודיות כשכולן מבקשות יחד, להגדיל את האור ולגרש את החושך. אור של חברות, של נתינה, של אחריות, של מעורבות של חיבור לטבע  ושל עשייה עבור הקהילה. הערכה מיוחדת לצוות המדריכים הצעירים, מכיתות י'-י"ב, שלקחו על עצמם להוביל הרבה מהאירועים : בנר שני לחנוכה השתתפו מדריכי וחניכי התנועה ברובע ט"ו במצעד לפידים של מתנ"ס "דקל"(רובע ט"ו) ,בנר רביעי לחנוכה  נערך טורניר ספורט לכיתות ד'-ו', במחנה אשדוד א' (מאחורי מתנ"ס "עוזיאל") ובמחנה אשדוד ט"ו.

בנר שישי לחג נערך לילה לבן לשכבה הצעירה במחנה אשדוד א',שכלל  טקס אש וקבלת חולצות תנועה, בנר שביעי לחג החנוכה נערך  א"ש לילה לשכבות ח'-ט' במחנה אשדוד ט"ו, בנר שמיני- א"ש לילה לשכבות ח'-ט' במחנה אשדוד א'. חניכי השכבה הבוגרת מכיתות י-י"ב יצאו למסע חנוכה סביב ים המלח. מסע של שלושה ימים במדבר, מנותקים מהמסכים והאפליקציות-טוב לדעת שיש נוער אכפתי, נוער מעורב, נוער מנהיג.

פעילות התנועה מתקיימת לאורך כל השנה, במחנה אשדוד א', ברחוב קדש 8 ובמחנה אשדוד ט"ו בבי"ס "אופק". למידע ולפרטים: 054-2123408

REDMAIL

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*