איפה אתם תהיו כשהאלופה תגיע לביקור?

איפה אתם תהיו כשהאלופה תגיע לביקור?

לאחר התבוסה הכואבת במחזור האחרון ב"רוממה" למכבי חיפה, תארח במוצאי השבת הקרובה מכבי אשדוד "קפלן" באר-טוביה  באולם "הקריה" את האלופה מעיר היין, מכבי ראשון לציון.

הקבוצה הצעירה של טפירו לומדת וחווה על בשרה שבוע לאחר שבוע את חוסר האיזון בליגת הכדורסל הבכירה. יחד עם תצוגות נהדרות של החברה הצעירים למשל כמו בשני משחקי הבית האחרונים מול מכבי תל אביב וירושלים, מגיעות גם תצוגות נפל  די מדאיגות כמו למשל במשחק ביום שני האחרון.

אל המחזור השמיני במסגרת ליגת ווינר סל, מגיעה מכבי אשדוד עם מאזן של שלושה ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים. מאזן שאולי הקבוצה מעיר הנמל הדרומית שלנו היייתה קונה גם בתחילת העונה, במיוחד עם מאמן שעדיין נחשב לבוסר בליגה, ועם אותן היריבות החזקות אותן פגשה במשחקי הפתיחה.

אך במשחק הקרוב מצפה לחבורה מאשדוד יריבה לא פחות חזקה שעשתה חיים קשים לאשדוד בעונה שעברה, עם לא מעט משחקים מרתקים שהוכרעו בדרך כלל על התקפה אחרונה לכאן או לכאן.

_TP_1801

הכתומים של אריק שיבק שסוחבים על עצמם לא מעט ציפיות, נוכח הזכייה באליפות מהעונה שעברה,מגיעה לאחר ניצחון ליגה משכנע על הפועל חולון במחזור הקודם, ומאידך הקבוצה מעיר היין אף הפסידה באמצע השבוע במסגרת לגית האלופות בכדורסל ללה-מאן הצרפתית.

הקבוצה של שיבק מגיעה למשחק מחר כשהיא במאזן של ארבעה ניצחונות לעומת שלושה הפסדי ליגה, כשבל משחקי החוץ שלה העונה, הקבוצה מעיר היין ירדה מנוצחת, סימן לבאות?

האורחת שתגיע במוצאי השבת לאולם הקריה, שמרה על רוב השלד שעזר לה להשיג את תואר האליפות מהעונה שעברה, ויש שיגידו שאפילו חיזקה אותו.

מי שיגיע וילבש כתום במשחק הקרוב באשדוד, הוא האקס צ'ארלס תומאס. תומאס שהיה השחקן הטוב ביותר של מכבי אשדוד אשתקד, קידם וקיבע את מעמדו בישראל כשעבר לשורותיה של האלופה. תומאס הגיע לאשדוד לפני פחות משנתיים בתקופת צביקה שרף, ומלבד לכך שהשאיר את הקבוצה בליגה כשהגיע בחצי העונה השנייה, תומאס גם הוביל כמעט במו ידיו את אשדוד למרחק נגיעה מזכייה בגביע המדינה בעונה שעברה, עם תצוגת שיא בגמר מול מכבי תל אביב.

_TP_1701

מי שעוד משדרג את הסגל של שיבק בחזרתו לקבוצה הכתומה הוא הפורוורד הנהדר שון דאוסן. דאוסן שניסה את מזלו בNBA, חזר לביתו החם לאחר שלא הצליח לקבל חוזה מובטח בליגה הטובה בעולם, וכעת מוסיף המון לסגל הישראלי של קבוצתו. עוד שחקן שחתם ממש השבוע בראשון לציון הוא הרכז מאליק ווינס שמגיע מהליגה הרוסית, ויחליף את הילארד שכבר שוחרר.

מבחינת הצהובים-כחולים של טפירו, שאלת התפוקה מהזרים תתנוסס מעל כולם עד לשריקת הפתיחה. האמריקאים של אשדוד הפ המאכזבים והחלשים ביותר בליגה בנוגע לממוצע הספק הנקודות שלהם, כשהדבר שמשאיר את מכבי אשדוד חזק בעניינים הוא כך כשהישראלים של הקבוצה נחשבים בדיוק להפך,למשפיעים ביותר, ובכך אין מה לעשות גם יוצרים מעמד של "שתי" קבוצות בתוך קבוצה אחת, גם אם אנשי אשדוד יגידו שמבחינתם כולם שווים לכולם.

בנושא החיזוק, מי ששוחרר מהקבוצה הוא הגארד היהודי חאבייר גונזאלס, שבעקבות אי-הצלחתו להשיג את האזרחות הישראלית, הוחלט בצוות המקצועי לוותר עליו.

כרגע מבצבצים להם כמה שמות באוויר על חיזוק הקבוצה, בעיקר בפן הזרים, אך לרגע זה אין עדיין חדש תחת השמש.

_TP_1750

player to watch:

הוא מוכר לכולנו, וכבר דיברנו עליו לא מעט בתחילת הכתבה. אך צא'רלס תומאס היה ונשאר אחד הברומטרים הכי גדולים בליגה.

הפורוורד שעד עתה ממשיך לתת מספרים גבוהים בקבוצתו החדשה מראשון לציון, בדומה למה שנתן בצהוב-כחול של אשדוד, יגיע במוצאי שבת לאולם הקריה בכדי לנסות ולעשות הכל בכדי להעניק לקבוצתו החדשה ניצחון חוץ ראשון העונה במסגרת הליגה הישראלית.

match-up:

המאצ' אפ מחר יפגיש שניים מהרכזים הבולטים העונה בליגת העל. שניהם ילידי הארץ, אך ניסיון הוותק בין אבי בן שימול מראשון לציון לבין יפתח זיו מאשדוד, הינו ברור לחלוטין.

בעוד שבן שימול שעבר כבר קדנציה קצרה בעיר הנמל, נחשב לשחקן רוטציה בסגל המצויין והמרשים של ראשון לציון, יפתח זיו הוא אחד השחקנים שעושים את ההבדל באשדוד בין הפסד לניצחון.

הקרב ביניהם מחר הולך לתת מלבד גאווה מקומית על הפרקט, לא מעט חשיבות לגבי זהות המנצחת בהתמודדות.

מוצ"ש ב18:30 מכבי אשדוד רוצה לשמור על הבית

 

"מדברים מהבטן" יתקיים בין התאריכים 4-12 בדצמבר במונארט, מרכז תרבות, "מוזיאון הפלשתים" ע"ש "קורין ממן" ו"בבית אריה קלנג" באשדוד.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

Comments are closed.