אין מה לישון על זה – הבריאות מתחילה בשינה

אין מה לישון על זה – הבריאות מתחילה בשינה

נדמה שבשנים האחרונות אנחנו חיים בעידן ה-well being. החיים, כך נדמה, הם לא רק עוד סיבוב בלתי נגמר בין עבודה, סידורים, טיפול בילדים וחוזר חלילה. אנשים סביבנו מרשים לעצמם. מפנקים את עצמם, מפרגנים לעצמם, מתוך הבנה ברורה – כשטוב להם, כשהם מרגישים בידיים טובות, מצב הרוח משתנה. הם מקרינים משהו אחר. חיוניות כזאת, שמחת חיים שאי אפשר לזייף.

עידן ה-well being הגיע לחדר השינה

אז מה התוצאה המבורכת של התהליך? אנשים מסביבנו רק רודפים אחרי מה שעושה להם טוב. יותר אנשים משקיעים בנסיעות לחו"ל, בניתוחים פלסטיים, ברפואה משלימה, בגדי מעצבים, אימונים אישיים, טיפולים פסיכולוגיים, וכל מה שהופך אותם לאנשים יותר שמחים. אנשים שחיים בטוב, ברווחה, לא בחסכון ובצנעה. וכן – עוד צד למגמה המבורכת הזאת הוא גם ברהיטים במרכיבים את חיינו, ונתחיל עם מזרנים איכותיים לשינה טובה בפרט, לטובת תפקוד בריא ויעיל למהלך היום שלאחר השינה.

מזרנים, להבדיל מספות, חדרי אמבטיה משופצים, קיר בצבע או ארונות, סמויים מן העין. קשה לחשוב על מזרנים בסטנדרט של "יפה" או "מכוער". הטוב שלהם הוא הרבה יותר פנימי ועמוק, אבל אין זה גורע מהחשיבות שלו. ההיפך הוא הנכון. דווקא משום שהאיכות סמויה מן העין, כך היא חשובה יותר. אחרי הכל, זה החפץ, זה הרהיט שעליו יכולה לקום וליפול איכות החיים שלכם.

משקיעים בעצמכם? אל תוותרו על מזרן

בעבר הרחוק, הרוח הרווחת בקרב לא מעטים הייתה "טוב, למה לבזבז ולחשוב יותר מדיי על מזרן? הוא בסך הכל ממוקם על המיטה, אני מעביר עליו את הלילה וקם לעבודה למחרת, להביא פרנסה הביתה". היום הלך הרוח השתנה. לאנשים שי סטנדרטים הרבה יותר גבוהים. אנשים יודעים לדקלם את כל רשימת הרצונות שלהם מהמזרן האולטימטיבי: שיהיה נוח, עשוי ממיטב חומרי הגלם, שיהיה מפנק, שהיצרן יהיה אמין, וכמובן שכל שקל שמושקע במזרן יחזיר את עצמו.

אנחנו ממש לא צריכים לוותר על הסטנדרטים הללו. לא בעידן בו איכות החיים והרווחה האישית שלנו כל כך חשובים. בדיוק כשם שאנחנו משקיעים בטיולים בחו"ל, בגדים וטיפולי יופי ובריאות, כך גם המזרן. בעל השפעה רבה עד בלי די על ההרגשה שלנו עם עצמנו, פיזית ואפילו מנטלית

מזרנים של חברת סילי לחלוטין מייצגים הבנה עמוקה של המגמה הזאת. כל שנת לילה עוברת בצורה מענגת ביותר, על מזרנים משובחים שנם לא פחות מאשר פאר היצירה. תוסיפו לכך את העובדה שמדובר באחד המותגים המובילים בארץ, הנהנים ממוניטין מפואר, והכי לכם – הפרטנר הבא שלכם לשנת הלילה המושלמת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*