אימפריה מעל לרשת

אימפריה מעל לרשת

ליגת הכדורשת של רשות הספורט העירונית יצאה לדרך באירוע פתיחה שלא מבייש בכמות המשתתפות אירועי פתיחה ארציים. 26 קבוצות נכללות בליגת 2017/18, גידול משנה שעברה. הליגה האשדודית שהולכת וצוברת תאוצה הופכת לאחד מהענפים היותר בולטים בעיר. רשות הספורט הקימה את הליגה כליגה עצמאית, עליה ממונים בני חיזקיה ונדב אלחרר שמרכז את הליגה מטעם הרשות.

אירוע הפתיחה היה מפגן כח נשי מרשים במיוחד, מעל 100 נשים במגוון צבעים של חולצות הנושאות את שמות בתי הספר אותם הן מייצגות עלו ובאו בזו אחר זו עד שהפרקט במקיף ח׳ התמלא כולו.

זו בהחלט תעודת כבוד ופרי לעמלה של רשות הספורט העירונית בתוך כך למנכ״ל יורם אסרף שמקצה משאבים רבים ומאמין שעדיין לא נאמרה המילה האחרונה בענף הנשי הזה ומן הסתם למשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט משה בוטרשוילי שתומך ומעודד את העשייה.

רשת2

נותני החסות של הליגה ה״ביג פאשן״ ואתר ״אשדוד פור יו״ שהגיעו לפתיחה הופתעו אף הם מסדר הגודל של המיזם.

בסיום התהלוכה והצגת הקבוצות התקיימו 2 משחקי ראווה שרק נתנו טעימה ממה שמחכה לנו העונה.

אתר ״אשדוד פור יו״, נותן החסות לליגה ידליק זרקור על הענף החדש שכובש את העיר ויעביר סיקורים, דיווחים שוטפים ועדכונים חמים מהונה הבאה.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ההשקעה בליגת ״אשדוד מעל הרשת״ מחזירה את עצמה, ההיענות מדהימה ואירוע הפתיחה הוא ההוכחה לחותכת. לראות מעל 120 נשים עוזבות את עיסוקיהן, בתיהן וילדיהן ובאות לעשות פעילות גופנית זה משהו שאנחנו ברשות הספורט לא יכולים להישאר אדישים אליו. אני מברך ומודה לבני חיזקיה ונדב אלחרר על העשייה העניפה ולי יש הזכות רק להמשיך ולמשוך את כל המזם הזה קדימה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*