אילו חומרי אריזה צריך למעבר דירה ואיך תרכשו אותם בזול

אילו חומרי אריזה צריך למעבר דירה ואיך תרכשו אותם בזול

אחד הדברים שמאפיין את השבועות האחרונים בישראל הוא מעברי הדירה המרובים. מרבית בתי האב רואים (בצדק) את חודשי חופשת הקיץ שלפני שנת הלימודים כזמן המתאים ביותר למעבר וכמו בכל פעם, יש דבר אחד מסויים שהולך לצרוך מכם את רוב הזמן שדרוש להכנות. אנו מתכוונים לפעולת האריזה של חפצי הדירה והכנתם להובלה.

נשאלת השאלה אילו חומרי אריזה אתם צריכים למעבר דירה והיכן מוצאים אותם באופן מהיר וזול?

לפניכם מדריך מקיף בשיתוף חברת 'הכל למוביל' המוכרת קרטונים למעבר דירה במחיר זול אשר יסביר לכם את כל מה שצריך לדעת על אריזה בטוחה ומסודרת והדרך לרכוש חומרי אריזה במחיר זול.

קצת על אריזה נכונה

חשוב לזכור שחומרי אריזה מתאימים חשובים מאוד להובלה בטוחה ומסודרת אך יחד עם זאת זה רק חלק מכל התהליך שמתחיל עוד מספר שבועות לפני תאריך ההובלה.

כדי שכל העסק יעבור בשלום חשוב לקחת פסק זמן לפחות חודש לפני המעבר ולהתחיל לתכנן את האריזה. תכנון נכון לא רק שיחסוך לכם זמן, הוא גם עשוי לקצץ בעלויות ההובלה.

כך לדוגמה חשוב לעבור על תכולת הדירה והמחסן (אם קיים) ולהחליט מה עובר ומה כבר לא צריך.

יש לכם אופניים במצב טוב שכבר לא מתאימות לגיל של הילד? אתם יכולים למסור אותם ואם מדובר במותג, אפילו למכור ולהרוויח כסף.

באותו אופן ניתן לנהוג בכל חפץ או בגד שאתם לא צריכים וכך לעשות סדר לקראת המעבר, לארוז פחות ולהוציא פחות כסף על הובלה.

5 טיפים שמאפיינים אריזת דירה נכונה

קצת ידע יכול להפוך את האריזה להרבה יותר יעילה וזולה. לפניכם 5 עקרונות שיעזרו לכם להבטיח שאתם אורזים באופן הנכון.

התחילו מוקדם

התארגנות מוקדמת תאפשר לכם להימנע מלחץ ולהתכונן באופן הנכון

חשוב להבין שלחץ הוא מקור לטעויות ולאריזה לא מסודרת שהולכת לעשות לכם בלגן בדירה החדשה ואף לסכן את החפצים בזמן ההובלה.

ההמלצה היא להתחיל להתארגן לפחות שלושה שבועות ואפילו ארבעה שבועות לפני המעבר (ככל שיש יותר חפצים כך כדאי להתכונן מוקדם יותר).

התאימו את חומרי האריזה

יש דעה רווחת שכל מה שדרוש לאריזה הם קרטונים. בפועל הקרטונים מאוד הכרחיים אך כדי להבטיח שיש לכם כל מה שצריך מומלץ בחום להיעזר גם בניילון פצפץ, שקיות גדולות, ניירות אריזה ואף ניילון נצמד.

חשוב לציין שיש סוגים שונים של אריזות  קרטונים אך צריך לבחור את אלה שמתאימים לאריזת דירה כך שיהיו חזקים דיים, בגדלים שונים (קטנים לחפצים כבדים וגדולים לחפצים בעלי נפח, קרטונים מחוזקים במידה שמעוניינים לאחסן אותם במחסן וכן הלאה).

כמו כן הבטיחו שיש לכם טושים עבים לסימון של כל הקרטונים (תכולה ולאיזה חדר שייכים).

לארוז בזמן המתאים

ישנה חשיבות מיוחדת לניהול הזמן באופן הגיוני כך שבתחילה תארזו את כל מה שאתם לא עומדים לצרוך וככל שתתקרבו למועד ההובלה, תתחילו בדברים שאתם כן זקוקים להם.

קחו דוגמה – את צלחות הפורצלן ששמורות לחגים ניתן יהיה לארוז בשלב מוקדם (בהנחה שאין חגים מתקרבים) אך את המקרר תפנו רק יום לפני שמגיעים המובילים.

חשוב לתכנן את המהלך גם מבחינת הקניות כך שלא תמצאו את עצמכם עם בשר, עופות ושאר סוגי מזון שעשוי להתקלקל כשהמקרר יהיה מנותק מהחשמל.

לא מערבבים

תופעה רווחת בקרב האורזים הלחוצים היא לקחת מכל הבא ליד, לשים בקרטונים, לאטום ולשכוח – עד שמגיעים לדירה החדשה ואז מגלים שהסידור הופך למתסכל וכמעט בלתי אפשרי.

לכן חשוב להפריד בין תכולת חלקי הבית ולארוז באופן עקבי ומסודר תוך תיעוד תכולת הקרטון.

באופן הזה כל מה שתצטרכו לעשות ביום ההובלה הוא לומר למובילים היכן להניח כל קרטון והפריקה תהיה זריזה ומסודרת.

זכרו – אם תארזו באופן מסודר תוכלו לקצר את משך הפריקה במספר ימים.

הכינו תיקים אישיים

אחת הבעיות בדירה החדשה היא שאתם לא מוצאים כלום חוץ מערימות קרטונים. הפתרון המומלץ על ידינו הוא להכין תיק אישי עם חפצים וכל מה שצריך כדי להתחיל את החיים בדירה החדשה ברגל ימין.

לסיום, אנו סבורים שאם תעקבו אחר הטיפים שנסקרו בכתבה, המעבר שלכם הולך להיות הרבה יותר מסודר ומהיר. קחו את הזמן ושיהיה מעבר מוצלח!

צילום: 123rf 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*