איך שערים חשמליים יהפכו את ביתכם למאובטח ובטוח יותר?

איך שערים חשמליים יהפכו את ביתכם למאובטח ובטוח יותר?

הדרך הכי טובה להפוך את הבית למקום מוגן ומאובטח היא לשלב סוגים שונים של שערים חשמליים בכניסה ובחניה. במאמר הבא נציג את יתרונות השערים ונסביר כיצד בוחרים אותם בצורה נכונה

שערים שנפתחים ונסגרים עם מנוע חשמלי נקראים "אוטומטיים" ואפשר לשלב אותם גם בבתים פרטיים. הסיבה העיקרית לשימוש בשערים מן הסוג הזה בבתים פרטיים קשורה לאופן שבו הם משפרים את האבטחה ותחושת הביטחון האישי.

מניעת פריצות וגניבות

שערים חשמליים יכולים להפוך כל בית פרטי למקום מאובטח ובטוח יותר בגלל האופן שבו הם מונעים פריצות וגניבות. בניגוד לשערים רגילים שאותם אפשר לפתוח באמצעות הרמה והורדה או תזוזה לצדדים של הכנפיים, שערים עם מנגנון חשמלי דורשים שימוש בקודן, בשלט רחוק, בכפתור או באפליקציה.

חומרי גלם איכותיים

השערים החדשים מיוצרים מחומרי גלם חזקים ועמידים כמו מתכת וברזל. אלו חומרים שהופכים את הבית למאובטח יותר כי בלתי אפשרי לשבור אותם, בניגוד לשערים הרגילים שמיוצרים מעץ ולעיתים מיועדים לצרכים דקורטיביים בלבד. בנוסף, השימוש במנגנון חשמלי מאפשר לסגור ולפתוח גם שערים כבדים במיוחד ולכן תחושת הביטחון האישי עולה.

הרתעה של עוברי אורח

הנוכחות של שערים לבית אמורה לייצר הרתעה בשביל להרחיק עוברי אורח, פורצים וגנבים. שערי ברזל ומתכת עם מנוע חשמלי הם היחידים שמסוגלים לייצר הרתעה כזו ולהפוך את הבית למקום מוגן. גם האבטחה היא לא רק בתחושה של בני המשפחה אלא גם באופן הפיזי שבו נמנעים נזקים ונחסכת עוגמת נפש רבה.

בחירת שערים בהתאם לצרכים

עוד סיבה בגללה השערים הופכים את הבית הפרטי למקום מאובטח ובטוח יותר הוא שניתן לבחור אותם בהתאם לצרכים הספציפיים של כל לקוח. במילים אחרות, לא חייבים להסתפק בדגם סטנדרטי של שערים ואפשר לבצע התאמה אישית. בחירת שערים בהתאם לצרכים נשענת בעיקר על הפרמטרים הבאים:

  • גודל החצר והגינה
  • המרחק בין השער לבין הכניסה לבית
  • תקציב הלקוח
  • מראה ועיצוב השער מבחינה דקורטיבית
  • סוג המנוע החשמלי שמשמש לנעילת השערים
  • שיטת הפתיחה והסגירה של השערים

השקעה משתלמת ועלייה בערך הנכס

מלבד האופן שבו השערים הופכים את הבית למקום בטוח, מאובטח ומוגן יותר, משתלם להשקיע בהם בגלל האופן שבו הם מעלים את ערך הנכס. הוצאה חד פעמית על התקנת השער מוכיחה את עצמה בטווח הקצר והארוך. בטווח הקצר היא כאמור משפרת את תחושת הביטחון, בעוד בטווח הארוך היא עוזרת למכור או להשכיר את הנכס במחיר גבוה יותר בהשוואה לנכסים דומים אך ללא שערים ומנגנוני אבטחה.

התקנת שערים בבתים עם ילדים

שערים חשמליים עוזרים לתחושת הביטחון האישי של הורים בכך שהם מונעים יציאה לא מבוקרת של ילדים מחוץ למרחב הפרטי של הבית. כאן נמדדת האפקטיביות של השערים בכיוון ההפוך שמהבית כלפי חוץ, אך היא לא פחות חשובה. למעשה, הרבה הורים בוחרים בשערים מן הסוג הזה בגלל האופן שבו הם מגנים על הילדים ומונעים מהם להגיע לכביש או למקומות רחוקים ללא השגחה.

בחירה נכונה של שערים לבית

בעלי בתים פרטיים שמתלבטים לגבי סוגים שונים של פתרונות אבטחה ובטיחות יכולים להתייעץ עם אנשי מקצוע. כדאי להכיר את ההבדלים בין המפרט הטכני של שערים אוטומטיים ולברר מה המשמעות שלהם מבחינת הוצאה כספית. באותה הזדמנות אפשר גם לשאול על התנאים המתאימים להתקנה של כל שער, על אפשרות לחיבור מערכת אינטרקום ועל דגמים מעוצבים. אלו פתרונות אידיאליים עבור הבית הפרטי והשקעה נכונה למשפחה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*