איך קורס BI יכול לעזור לקידום העסק?

איך קורס BI יכול לעזור לקידום העסק?

כל בעל עסק רוצה שהעסק שלו יפרח, יניב רווחים ולמעשה להכיר את העסק על כל פינתו ועל כל רבדיו על מנת לדעת איך לשפר אותו ואיך לגרום לו להיות יותר רווחי. על כן אחד התחומים המבוקשים ביותר היום הוא אנשים המגיעים עם ידע בתחום ה BI (Business Intelligence) ובעברית – בינה עסקית. קורס BI מלמד איך ליצור חיבור מוצלח בין התהליכים העסקיים שבעלי החברה מבצעים בעסק שלהם ולגלות להם איך הם יכולים למנף את התהליכים הללו קדימה שישפרו את העסק שלהם.

קורס בינה עסקית או קורס BI עוסק בטכנולוגיית המידע ובבניית מערכות שעוזרות ומשפרות לעסק, חברה או ארגון להפיק את המידע החשוב ביותר מבחינה עסקית מתוך מכלול נתונים רחב הנאספים למקום אחד. בקורס BI אתם למעשה מכירים את המערכת ולומדים איך להשתמש בה, מקריאת המידע ההיסטורי של החברה ועד לתחזיות הפעילויות העסקיות כדי להחליט החלטות ניהוליות שימנפו את העסק.

מה לומדים בקורס BI?

במהלך הקורס אתם לומדים שיטות שונות הנדרשות על מנת להכיר ולהבין את המאפיינים השונים של מערכת ה BI. כחלק בלתי נפרד תלמדו איך לפתח מחסן נתונים שישרת אתכם בתהליך, איך לגזור ולהוסיף לתוך אותו המחסן נתונים שונים, איך לפתח ולתכנן פתרונות רבים הנתמכים בטכנולוגיית Analysis Services, לפתח דוחות עסקיים וגם למפות מקורות מידע אל מחסני מידע חדשים. בנוסף לכל זה, הקורס כולל בתוכו עבודה עם תוכנות SQL ולכן כדי לעבוד עם התוכנה אתם תלמדו לתפעל אותה במערך הקורס.

למה כל כך חשוב ללמוד קורס BI?

מערכות BI מייעלות את התפקוד של חברות וארגונים שונים, מסייעות לצמצום עלויות ובהגדלת הרווחים. בכל יום בעלי עסקים, חברות וארגונים מתמודדים עם אתגרים עסקיים רבים ובמקרה הזה, של למידת קורס BI האפשרות לפיענוח, ניתוח וחיזוי האתגרים הבאים מקלה ומייעלת את ניהול החברה. לא רק הארגון הניהולי ותחזיות סיכון, מערכות ה BI מאפשרות לאפוף ולנתח נתונים על מוצרים ושירותים של החברה וכך לשפר את ביצועיה.

ידע הוא כוח! בקורס BI אתם למעשה לומדים להכיר ולדלות את המידע החשוב ביותר על החברה כדי לתת לבעלים כלים איך למנף את העסק, לזהות הזדמנויות עסקיות ואיך להתמודד עם מתחרים אחרים בשוק ולמעשה לצמצם את התחרות איתם ואפילו להשאירם מאחור.

למי מתאים הקורס?

קורס מנתחי מערכות BI מתאים בעיקר למנתחי מערכות ה IT שרוצים להשתלב בתחום בינה עסקית. ולכן כל מי שמגיע מתחום מערכות מידע, מנהל עסקים, כלכלה או הנדסת תעשיה וניהול יכולים להשתלב בקורס.

היכן ניתן לעבוד לאחר מכן?

בוגרי קורס BI יכולים להשתלב במשרות מבוקשות בארגונים, חברות ועסקים רבים ברחבי הארץ שמעסיקות מומחי BI. בנוסף, תוכלו להשתלב בחברות המתמחות בניתוח נתונים ומידע בחברות פרטיות וגם ארגונים ממשלתיים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*