איך לשפר את חיי המין?

איך לשפר את חיי המין?

זה תמיד מתחיל בזיקוקים, פרפרים בבטן וחוסר יכולת להוריד את הידיים מבן הזוג, אבל בחיים כמו בחיים – בסופו של דבר אין מנוס מלהתרגל לקשר הזוגי ולהתחיל להרגיש גם את השעמום בשלב כלשהו לאורך הדרך. החדשות הטובות? המצב הזה בהחלט הפיך והיכולת לתחזק את הניצוץ נמצאת אך ורק בידיים שלכם.

אם חיי המין שלכם כבר לא מה שהיו פעם, יש כמה דרכים שבהן תוכלו לתבל אותם ולחזק את הקשר עם בני הזוג. הנה כמה דרכים פשוטות ובריאות לעשות את זה כמו שצריך. תודו לנו אחר כך.

1. תזוזו גם מחוץ למיטה

אם עוד לא הבנתם שפעילות גופנית היא תרופת הפלא כמעט לכל דבר, הגיע הזמן להפנים: ההתעמלות היא הפתרון הבריא והטבעי לבעיות שלכם. ההתעמלות מעוררת את מערכת העצבים ואת המוח, משפרת את זרימת הדם ואצל הגברים היא עוזרת לדם לזרום בדיוק למקום הנכון. גם אצל נשים היא משפיעה על החשק המיני וללא ספק תכניס חיים למערכת היחסים. אם תהיו בכושר, תוכלו לקחת את הסקס גם למקומות פרועים ומעניינים יותר ובהחלט ליהנות יותר מסתם עוד "סשן" בתנוחה המיסיונרית.

2. השתמשו באביזרי סקס

מרגישים שהתרגלתם לסקס והוא כבר לא מעניין אתכם? אז עשו הכול כדי להבטיח שלא תתרגלו. כדי לתבל את חיי המין, ניתן בהחלט להכניס לחדר המיטות מגוון רחב של מוצרי סקס שיענגו את שני בני הזוג. לאישה אפשר לרכוש ויברטור או דילדו ואת הגבר אפשר לפנק עם פלשלייט שיגביר את ההנאה. רוצים לתבל אפילו יותר? קנו אביזרי קשירה ושוט ותנו לבן או בת הזוג להרגיש מלך או מלכה ללילה אחד. עוד תופתעו לגלות שאתם נהנים מהצעצועים לא פחות משנהניתם מצעצועים בילדות.

3. דברו על הכול

לכל אחד יש את הפנטזיות הפרועות שלו, אבל מי שלא חולק אותן עם בני הזוג, ירגיש בסופו של דבר תסכול משום שלעולם לא יוכל להגשים אותן. הדיבור על הפנטזיות עלול להיות מביך ובגלל זה רבים יעדיפו להימנע ממנו, אבל אם לא תשאלו, איך תדעו? סביר להניח שאם אתם לא בקטע של חיות או דברים לא חוקיים, בן הזוג לא יזדעזע עד עמקי נשמתו כשתספרו לו מה אתם אוהבים. במקרה הכי גרוע הוא יסרב בנימוס ובמקרה הטוב תזכו להגשים את הפנטזיה ולהרגיש קצת יותר קרובים בקשר הזוגי. לדעתנו אין לכם יותר מדי מה להפסיד.

4. הפכו את המטלות למשחק מקדים

מרגע לרגע הקשר שהתחיל כחיבור מדהים ומסעיר פוגש במציאות האפורה שכולנו מוצאים את עצמנו בתוכה בסופו של דבר. השיחות הסקסיות הופכות לשיחות על חשבונות ועל ניקיונות, אבל גם את הדברים האלה אפשר להפוך למעניינים. מחקר של אוניברסיטת וושינגטון מצא שכשגברים עוזרים בעבודות הבית, הזוגות חווים שיפור בחיי המין. את הניקיונות והמטלות אפשר להפוך למשחק מקדים שתבצעו בעירום, משם להמשיך למקלחת משותפת ולסיים בבילוי מענג במיטה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*