איך לשדרג את המטבח שלכם?

איך לשדרג את המטבח שלכם?

אנו נמצאים במטבח מדי יום ואף כמה פעמים ביום. אנו יוצרים במטבח, מארחים במטבח, עובדים במטבח, נחים במטבח ובאופן כללי משתמשים בו לא מעט, ועל כן לא רק שעליו ליישר קו עם אינספור צרכים, אלא גם עיצוב המטבח צריך לתמוך באינספור דרישות משתנות. מכאן שאם מבקשים לשדרג, לחדש, או פשוט להתאים, אתם מוזמנים להיעזר בטיפים הבאים:

להוסיף למטבח נשמה

מדי תקופה אנשים מבינים שחסר להם במטבח פריט כזה או אחר, שהסדר הנוכחי אינו עובד, שיש לפנות ג'אנק מהאי וכדומה. מכאן שמומלץ להגיע לחנות לכלי מטבח איכותית ומקיפה, בה ניתן למצוא שלל פריטים משלימים ואיכותיים, כגון אביזרי מטבח, כלי שולחן, כלי הגשה, כלי בישול וכמובן פתרונות אחסון וארגון, ולו על מנת לעשות סדר, לייעל פעולות וכמובן לייפות ולחדש את נראות המדפים ומשטחי העבודה – להוסיף למטבח נשמה. אי לכך אם מחפשים יעד מבטיח, נציין לטובה את סניף נעמן אשדוד, סניף שתמיד מחדש, מציע מבצעים ומעמיד לרשותכם מוצרי אאוטלט משגעים.

תחשבו אחסון

ציינו רכישה של מוצרים משלימים, ועל כן נחדד שחשוב ביותר כיצד הם מאוחסנים, ולו כי לפתרון אחסון איכותי יש כוח רב לשדרג כל מטבח. להלן שני רעיונות ששווה לאמץ:

  • אי כמשטח אחסון – בין אם יש לכם אי ובין אם נמצאים בשלב בו רק שוקלים לבנות אחד, קחו בחשבון שמוטב לנצל אותו עבור אחסון. משמע אין לראות באי רק תוספת של משטח עבודה, אלא גם יש לראות בו משטח אחסון חכם. מכאן שיש לכלול באי אמצעי אחסון, כגון מגירות ותאים ייעודיים, אם עבור כלי עבודה ואם עבור ספרי בישול, או פריטי נוי. מה עושים אם האי כבר קיים? בוחנים כיצד מאריכים אותו במעט, ולו באמצעות תוספת של מסגרת דקיקה, בה ניתן לאחסן מוצרים קטנים, כגון צנצנות תבלין מסודרות בשורה, בקבוקי רטבים וכדומה.
  • תוספת ארונות בגובה – ברוב הבתים גובה המטבח אינו מנוצל כהלכה, ועל כן מוטב לבחון מחדש את הקיר החשוף. כך למשל ניתן להוסיף קלפה מעל המקרר ולבחון מחדש את המרווחים שבין הארונות העיליים. כמו כן, כאשר בוחנים להוסיף יחידת אחסון בגובה, יש לנצל זאת גם מבחינה עיצובית, כלומר מומלץ לא לנסות ליצור את היחידה החסרה בהתאם לעיצוב הקיים, אלא לבחור בצבע אחר. האפקט הצבעוני ירענן את המראה, ישבור את הרצף המונוטוני ויקרין תחושת התחדשות.

הוסיפו מסגרת

אם נציין שרצוי לצבוע את החזיתות או להוסיף להן ידית חדשה, בוודאי שלא נחדש לכם דבר. עם זאת, לא הרבה לוקחים בחשבון שיש תוספת קטנה שעשויה ליצור הבדל משמעותי ומאוד מרשים – תוספת של מסגרת פנימית. מה עושים? מדביקים על כל החזיתות מסגרת פנימית מעץ (יש להשאיר לפחות כ6 ס"מ רווח מהמסגרת החיצונית) ולבסוף לצבוע את סך התוצאה בצבע אטום ואף בסגנון עתיק.

לתבל את העיצוב בירוק

אם יש לכם מעט מקום פנוי ואף מקור אור טבעי, שקלו בחיוב להתקין מדף עבור צמחי תבלין. המראה הירוק יוסיף חיים לכל מטבח וכמובן ארומה לשלל טעמים. מה עוד ניתן לעשות? להתאים בין הגוונים של מכשירי החשמל, לבנות מעמד עילי עבור תליית סירים, לתלות פריטי נוי על הקיר, לרצף מחדש את האריחים, לנקות את משטח השיש מריבוי של חפצים, להיעזר בתוספת של כלי אחסון מעוצבים, לנקות את דלת המקרר מאינספור מגנטים מיותרים, להשקיע בתאורה נסתרת ועוד.

תחלמו בגדול!

שנסכם? המטבח שלכם הנו פינת היצירה שלכם, ועל כן לעולם אין לראות בו תוצר מוגמר, אלא מקום שתמיד פתוח לחידושים ושינויים. כל עוד חולמים ופתוחים, האפשרויות יופיעו – תיהנו מכך!

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*