איך לשדרג את הבית מבלי לשלם ביוקר

איך לשדרג את הבית מבלי לשלם ביוקר

אתם מעוניינים לשנות אווירה, לחדש את מראה הבית שלכם ולרענן אותו. אתם בוחנים את התחום, רק כדי לגלות שהוא מציע עבורכם אינספור אפשרויות. הבעיה היא שממש לא מובן מאליו שלשדרוג הבית לא יהיה מחיר כלכלי גבוה. כתוצאה מכך, שהאתגר המרכזי שלכם הוא להגיע לתוצאות מקסימליות עם הוצאות כלכליות נמוכות ככל האפשר. רכישת חומרי גלם מהם ניתן לבנות באופן עצמאי אינספור פריטים ולהרכיבם היא אחת ההחלטות הנכונות ביותר שיש.

האתגר: סדנת יצירה בבית שלכם

עיצוב הבית באמצעות חומרי גלם שנרכשו מראש היא החלטה נכונה עקב אלף ואחת סיבות. השיקול החשוב הראשון, כפי שנרמז מעלה, הוא השיקול הכלכלי: עיצוב עצמי של פריטי נוי וקישוט מחומרי הגלם מאפשר לחסוך כספים לא מבוטלים. בנוסף לכך, בדרך זו ניתן לעצב את הפריטים על פי הרצונות הספציפיים של בני הבית, מה שיבטיח תוצר סופי ייחודי. יתרון אחר הוא שעצם העיצוב העצמי נחשב למהנה ומהווה פעילות חווייתית בה יכולים לקחת חלק כל בני המשפחה.

אז מה ניתן לבנות באופן עצמאי?

גם אם אינכם מגדירים את עצמכם כאנשים היצירתיים ביותר שיש, אין ספק שתוכלו לחשוב על הרבה מאד רעיונות לשדרוג הבית. אופציה פופולארית ראשונה היא לקנות אדנית – אשר התפקיד שלה ברור – ופשוט לעצב אותה ולקשט אותה על פי הרצונות שלכם. אם אתם מחזיקים במסגרת לתמונה, למשל, אפשר להעניק לה עיצוב ייחודי באמצעות הוספת קישוטים על גביה, צביעה שלה בגוונים שונים וכן הלאה. אם אתם מעוניינים לחסוך עוד יותר בעלות, תוכלו להשתמש במוצרים שכבר רכשתם ופשוט לשנות את הייעוד שלהם: אופציות מעניינות הן הפיכת בקבוק פלסטיק ריק לכדי מעמד תכשיטים, אהיל תלוי, עציץ, מנביט זרעים או אפילו "ארנק" לכסף קטן. לא תאמינו עד כמה כמעט כל פריט שנעשה בו שימוש בבית הישראלי אפשר להפוך לחפץ אחר – זהו גם שיעור חשוב מאד לילדים על מיחזור ועל שמירה על איכות הסביבה.

חשוב להדגיש שכדי שהמלאכה תוכל להתבצע, אתם צריכים להצטייד בחומרי יצירה בסיסיים. באפשרותכם לרכוש דבק איכותי ופשוט לחבר באמצעותו פריטים לכדי יצירה חדשה ובעלת רבדים שונים. יש כיום מגוון רחב מאד של צבעים מהם ניתן לבחור, כל אחד מהם מתאים לחומרים או לפריטים שונים. אתם בהחלט יכולים להפוך גם את הרכישה עצמה של חומרי הגלם והיצירה לכדי פעילות משפחתית נוספת: לקחת את הילדים לחנות ולתת להם לבחור את מה שישמש לעיצוב החדר שלהם, או אפילו לעיצוב הבית כולו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*