איך להתלבש כמו הארווי ספקטר – כוכב הסדרה Suits

איך להתלבש כמו הארווי ספקטר – כוכב הסדרה Suits

אחת מדרמות המשפט הטובות ביותר בעשור האחרון, היא הסדרה Suits שעלתה לאוויר ב-2011. לא סתם היוצר בחר ב-"חליפות" כשם הסדרה, וזאת משום שהחליפה ממלאת מקום מרכזי בתפישת העולם בארצות הברית.

לאורך כל הסדרה אנו מתוודעים למגוון מסחרר של דמויות, חלקן קיצוניות וחלקן מעודנות, אבל המשותף לכולן הוא היוקרה, הסמכות והאמינות שהן משדרות. מעבר לעובדה שכולם מומחים בתחומם, הלבוש המוקפד והמראה העסקי המהוקצע בהחלט תורמים ליצירת האווירה בכל סצנה בסדרה.

הדמות הראשית והבולטת ביותר היא כמובן עורך הדין הארווי ספקטר, אותו משחק גבריאל מאכט. מומחי האופנה של יוסי בן נון חליפות ליקטו 6 טיפים ועצות שיעזרו לכם להתלבש, להיראות ולהרגיש כמו כוכב הסדרה Suits.

החליפה

אם הוא יוצא מפתח ביתו, ולא משנה לאן – זה לא יהיה בלי חליפה יוקרתית ששווה כמה אלפי דולרים לפחות, אם לא עשרת אלפים דולר. החליפות שלו עשויות מהבדים האיכותיים, בעיקר מצמר ברמת טווייה משובחת וכן שילוב בין צמר ומשי המוסיף זוהר שנראה קצת על טבעי.

מכיוון שהארווי הוא בעל גוון עור בהיר ושיער כהה, הוא משלב את הצבעים הסולידיים המתאימים ביותר לגוונים הטבעיים שלו: חליפות בצבעי אפור, פחם ולעיתים גם כחול נייבי או שחור, בשילוב חולצות לבנות. האפור והלבן הוא שילוב קלאסי ומהוקצע המעיד על רצינות בכל צעד ושעל.

בעוד שאצל גברים אחרים תמצאו חליפה אחת או שתיים בארון במקרה הטוב, הארווי ספקטר הוא חסיד אמיתי של חליפות; בארון שלו תמצאו מבחר גדול של דגמים. הארווי נוהג ללבוש חליפות בגזרה צמודה עם תמיכה מסיבית באזור הכתפיים, המדגישה את מבנה גופו האתלטי.

על כך תוסיפו דש צווארון מחודד ורחב, המוסיף לו צורת V המבליטה את הכתפיים ומצרה את המותניים. מכיוון שצווארון מחודד מעניק מראה רשמי יותר, ובדרך כלל קיים בחליפות טוקסידו יותר מאשר בחליפות רגילות – בצורה כזו הארווי ספקטר מבדל את עצמו מיתר הדמויות בסדרה.

החולצות

הארווי בדרך כלל נוהג ללבוש חולצות מכופתרות לבנות, הצבע שמעניק את המראה הרשמי ביותר. בנוסף הוא מעדיף גם חולצות תכלת ולעיתים אף חולצות בדגמים עדינים של משבצות או פסים. הצווארונים הגדולים והיחסית מרווחים שלו, מדגישים את צורת ה-V הטבעית של הדמות.

החולצות של הארווי מותאמות אליו במדויק, ושרווליהן תמיד יבצבצו מעט מעבר לשרוולי המקטורן. כמו כן הוא כמעט תמיד יעדיף כפתורים בקצות השרוול, אך לפעמים מרשה לעצמו להתהדר גם בחפתים.

האביזרים

העניבות של הארווי תמיד עשויות משי, בצבע האהוב עליו מכל – כחול נייבי גרנדין. לעיתים הוא לובש גם עניבות בצבעי סגול כהה או שחור. המראה שלו מונוכרומטי מאוד, וזה מתכתב בדיוק עם הדמות שלו בסדרה. רוחב העניבות של הארווי נע בין 7.5 ל-8.5 סנטימטר, שהוא הרוחב הקלאסי הנהוג בעניבות גברים.

הארווי מעדיף לקשור את העניבות שלו בקשר וינדזור מלא – המשדר רצינות, רשמיות ומוכנות לביזנס. זה בהחלט מסייע לו לחזק ולשמר את תדמיתו היוקרתית. כאשר הוא לובש חליפת טוקסידו הוא מתהדר בעניבת פרפר מחודדת בצורת יהלום, במקום בפפיון הסטנדרטי. זה אומנם פחות נהוג, אך מתכתב באופן מושלם גם עם העדפתו את הצווארון המחודד בחליפות רגילות – חד ולעניין, אגרסיבי וצלול מחשבה.

כבר בתחילת הסדרה הארווי ענד שעון יד מסוג כרונוגרף, עם רצועת עור – סמל סטטוס הממצב אותו כאדם מצליח. למרבה האכזבה, השעון נעלם בהמשך וזאת משום חוסר תשומת לב לפרטים הקטנים בהפקת הסדרה.

הנעליים

מטבע הדברים הנהוגים בסדרות טלוויזיה, אין יותר מדי תשומת לב לנעליים והן לא מהוות פקטור משמעותי במראהו הכללי של הארווי. למרות זאת הוא כן נצפה מספר פעמים עם נעליים שחורות וחומות משני סוגים קלאסיים, הנהוגים והמוכרים יותר בארצות הברית מאשר בישראל (דרביז ואוקספורדס).

הביגוד היומיומי

הארווי הוא טיפוס מסוגנן ואף ראוותני מספיק, כדי שאפילו הביגוד הקז'ואלי שלו נראה יוקרתי. כמה דוגמאות לכך הן חולצה קלאסית מכופתרת בצבע שחור; ג'ינס מהודק; חולצות טי עם צווארון פתוח וסט כפתורים קטן; מכנסיים מחויטים וכן סריג וי בצבע כחול נייבי עם מעיל על גבי חולצה לבנה מכופתרת (שחס וחלילה לא יהיה משהו יומיומי מדי).

השיער

להארווי יש צורת שיער מוקפדת ומהודקת ביותר, הדורשת מעט טרימינג בצדדים וכן מעט יותר גובה במרכז. כדי להשיג את המראה הזה, תצטרכו להעביר ג'ל בשיער, אחרי שיובש במגבת. לאחר מכן יש להשתמש במייבש שיער בדרגת חום קלה, בעודכם מסרקים את את חזית השיער כלפי מעלה. ככל ששלב זה יימשך יותר זמן, כך תשיגו יותר נפח בחזית.

בהצלחה!

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*