איך להפתיע את האישה לכבוד יום האישה?

איך להפתיע את האישה לכבוד יום האישה?

יום האישה חל ב-8.3. האם חשבתם מה להביא לאישה שלכם וכיצד להפתיע אותה? את האנשים שקרובים אלינו וחשובים לנו אנחנו יכולים להפתיע כל השנה, אבל בלוח השנה יש ימים, ממש כמו יום האישה, שמציבים בפנינו הזדמנות מיוחדת לעשות זאת. אז איך תפתיעו אותה הפעם?

ההיכרות הראשונית

בסיס טוב לרעיון הוא להפתיע אותה עם דבר-מה שמתקשר לדרך או למיקום שבו הכרתם לראשונה. תוכלו למשל ללכת למקום שבו ערכתם את הדייט הראשון שלכם. גם כשהאהבה בוערת, תמיד נחמד להצית אותה מחדש ולהיזכר בתחושות הראשוניות של מערכת היחסים שלכם.

אוכל זאת הפתעה נפלאה

נשים רבות אוהבות סושי ואוכל מתוק כמו פירות ושוקולד. בדקנו את זה – זה נכון. אוכל טעים מהווה באופן כללי דרך טובה להפתיע, לפנק ולשמח אדם אחר – וגם את עצמכם. תזמינו לאישה שלכם פלטת פירות ותראו איך היא נהנית. אתם מוזמנים להצטרף אליה – יש מספיק לכולם. זה אמנם יום האישה, אבל גם לגברים מותר ליהנות בו. פרי גנך מספקת סלסלת פירות באשקלון, מגשי פירות בירושלים ובעוד ערים נוספות ברחבי בארץ. הזמינו עכשיו:

תינתן 5% הנחה למזמינים דרך הכתבה.

הפתיעו אותה בעבודה

אמנם זה יום האישה, אבל זה לא יום חופש. הפתיעו אותה במהלך היום עם פרחים ודברים טעימים, בין אם באופן פיסי ובין אם על ידי משלוח. אנחנו בטוחים שהיא תופתע בכל מקרה. אם תוכלו לצאת איתה לאיזו הפוגה מהעבודה, תוכלו ללכת לבלות ביחד איפשהו באזור. כמובן שגם אפשר להפתיע אותה בסיום יום העבודה וליהנות מזמן איכות משותף – כמו שצריך.

מה עם איזו מתנה?

כל האפשרויות שציינו עד עכשיו מהוות מתנה מעולה בפני עצמה, אבל תמיד אפשר לשקול גם מתנה פיסית שתשמש כמזכרת ליום. כמובן שהאפשרויות מבחינה זאת רבות מאוד. כדאי לשקול למשל אלבום תמונות דיגיטלי, מינוי לסטודיו שהיא אוהבת, סט טיפוח אישי, תכשיט נאה – ועוד. בתור הגבר של אותה אישה, אתה יודע הכי טוב מה היא אוהבת ומה תוכל לקנות לה שישמח אותה. השתמש בידע החשוב הזה לטובתך – ולטובתה.

תמונה: פרי גנך

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*