איך להפתיע את אמא ביום ההולדת שלה?

איך להפתיע את אמא ביום ההולדת שלה?

מזל טוב לאמא היקרה! יום ההולדת של אמא מתקרבת ויש לכם הזדמנות להעניק בחזרה לאישה האהובה והמיוחדת בחייכם. אז איך תפתיעו אותה בתאריך יום ההולדת ותגרמו לה לחייך מאוזן לאוזן? אספנו כמה רעיונות מדליקים ומקוריים בתקציב נמוך, שגם הילדים יכולים לבצע בכיף:

מסיבת הפתעה

ברור לכולנו שאם תתעלמו באופן יזום מהתאריך, לא תתקשרו לאחל מזל טוב ולא תשאירו שום ברכה לאמא על המקרר, היא תחשוד שמתקיימת מסיבת הפתעה. לכן כדאי שתסכמו ביניכם על סיפור כיסוי שבו אמא לא רק יוצאת מהבית כדי שתוכלו לארגן הכל, אלא גם על התנהגות טבעית ורגילה, שלא מסגירה הפתעות מיוחדות. כדאי לפצל בין כמה אנשים את רשימת המטלות ולהחליט מראש מיהו הגורם "המעכב": אבא שלוקח אותה למסעדה אהובה, הילדים שרוצים לבלות איתה ואולי אפילו חברה טובה.

הכנת מצגת מתמונות וסרטונים

מיטב הכלים הטכנולוגיים עומדים לרשותכם להכנת מצגות מהממות, מלוות בתמונות ובכיתובים בכל אורך שרק תרצו. אפשר לשלב מוזיקה במצגת וזכרונות משעשעים, קטעי איחולים מצולמים של בני משפחה וחברים ועוד. באילו כלים מכינים את המצגת? תוכלו להשתמש בפאוור פוינט הנגיש והנוח מכולם, או בתוכנות מורכבות יותר כמו Kizoa ואפילו Hypersay שתאפשר לכם לבנות מצגת אינטראקטיבית המבוססת על שאלות טריוויה לגבי אמא, שהמוזמנים יוכלו לענות עליהן במהלך הצפייה.

הכנת חידון/ שעשועון

אחת הדרכים המדליקות והאטרקטיביות להפתיע את אמא ביום הולדתה, הוא להשתמש בידע שנאסף עליה לפני התאריך וליצור ממנו חידון שעליו כל המשפחה תוכל לענות. את המידע כדאי להתחיל לצבור חודש לפני לפחות, משום שהדבר יאפשר לכם לחשוב מראש על שאלות ותשובות מתאימות מבלי שתצטרכו לחבר אותן בלחץ ערב קודם. לרשותכם מגוון עצום של כלים שיאפשרו לכם להרכיב חידון מקוון בדרך פשוטה, בה כל אחד עונה מהנייד ומקבל נקודות על התשובות הנכונות: kahoot!, quizzizz, triventy ועוד. נסו ותיהנו!

קופסת הפתעות

לצורך ההפתעה הבאה, תזדקקו לקופסה גדולה מעץ, או קופסה מעוצבת שאפשר לרכוש בכל חנות. את הקופסה אפשר למלא בברכות, בתמונות, שוקולדים וממתקים, קופונים ("פטור משטיפת כלים", "10 דקות מסאז' בכתפיים וכד'), מתנות מאבא, מהילדים ומההורים. את הקופסה הניחו במקום בולט לצד עוגה או בלונים ותנו לה להיחשף בעצמה לכל תוכן הקופסה. אין לנו ספק שהיא תתרגש עד דמעות.

הכנת שיר משותף

אם המשפחה מעוניינת להפתיע בדרך קלילה ומשעשעת, תוכלו לחבר מילים חדשות לשיר קיים ומוכר (או שיר שאמא מאוד אוהבת) ולהופיע איתן מולה ביום ההולדת או להסריט את עצמכם שרים. המילים כמובן ידברו על אמא, התכונות שלה וההרגלים. נסו לשמור על מלל קליל, בלתי שגרתי ומחמיא וכמובן דאגו שכולם יקחו חלק במופע הקטן שתכננתם, בין אם בשירה ובין אם בריקוד תוך כדי. דרך השיר תוכל אמא החוגגת ליהנות, להתרגש, לצחוק ובעיקר לזכור לנצח את יום ההולדת הזה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*