איך לבחור ריהוט גן שישתלב היטב עם  הריהוט  הביתי?

איך לבחור ריהוט גן שישתלב היטב עם  הריהוט  הביתי?

הגינה בבית צמוד קרקע היא חלק בלתי  נפרד ממנו ומתכננים אותה בהתאם לכך. גם את  הריהוט שמכניסים לגינה ניתן לבחור בהתאמה לריהוט אשר בבית, או יותר נכון, לזה של הסלון או פינת  האוכל הצמודים. לרוב, היציאה היא מהסלון, ובמקרים רבים, אל שטח מרוצף. לעיתים, משתמשים בחיפוי מעץ ויוצרים דקים יפים  מאוד. במקרים אחרים,  מעדיפים משטחים העשויים משיש, מאבן טבעית, מקרמיקה ועוד. בגינה עצמה אוהבים לשתול דשא ולחפות בסוגים שונים של חיפוי כמו טוף, שבבי עץ, חצץ וכדומה. הגינה  משמשת את דיירי הבית לאירוח, לארוחות, לרביצה תחת השמש, לסוגי בילוי ולהעברת שעות רבות של  הנאה. את רהיטי הגינה בוחרים על פי  הצרכים האלו, לפי הטעם, היכולות הכספיות, וכמובן, על פי  המראה שלהם עם דגש על השתלבותם בגינה עצמה.

ניתן למצוא מגוון רחב של רהיטי גינה ברמות שונות של איכות. ככלל, יש צורך להתאים את  ריהוט הגן לזה של הסלון אבל. צריך לזכור שבכל זאת מדובר על שני  מרחבים שונים במהותם. האחד הינו פנימי ואינטימי והשני חיצוני וטבעי יותר. בנוסף, ריהוט גן חייב להיות עמיד בפני לחות ורטיבות, ולכן, הוא והריפודים שלו יהיו שונים מאלו שבתוך הבית. שמירה על רהיטים שמשדרים על אותו גל ובעלי קו עיצוב דומה ככל האפשר יביאו להתמזגות נכונה של שני סוגי הרהיטים. במידה ורהיטי הבית הינם איכותיים במיוחד אזי יעדיפו בעלי הבית לבחור רהיטי גינה שעשויים  מאלומיניום או  מעץ משובח שנחשבים לחומרים עמידים ונאים ביותר. העץ מעובד וצבוע בחומרים וצבעים שמונעים ממנו להירקב מהלחות. יש צורך בתחזוקתו השוטפת שכוללת צביעה תקופתית כדי לשמור על חיוניותו. הוא מסיבי מאוד ומשתלב היטב הן עם  הגינה הירוקה והן עם  פינות הישיבה של  הסלון. האלומיניום מגיע בצבעי ירוק, אפור, לבן ואחר נחשב אף הוא לחומר חזק שעמיד לרטיבות  המשתלב בגינה על  מרכיביה השונים.

בבית שבו רהיטי הסלון עממיים יותר ניתן לשלב בגינה רהיטי פלסטיק מסוגים שונים, רהיטי ראטן, רהיטי קש ובמבוק וכדומה. אלו יתאימו מאוד לסגנון העממי של הבית ויש להם את כל  התכונות הנדרשות  מריהוט גינה. יחד עם זאת, רהיטי ראטן הינם יפים  מאוד וחלקם יכול להתאים לבית יש בהם רהיטי יוקרה אלגנטיים. ההבדל  בין שני סוגי החומרים אינו דרמאטי מדי ועם בחירה נכונה השילוב יכול להיות נאה ומתאים. רהיטי הגינה הינם שולחנות וכיסאות, פינות ישיבה, פינות אוכל, מיטות שיזוף, נדנדות וערסלים ועוד. לבחירת העיצוב והצבעים יש משמעות רבה וניתן למצוא רהיטים שישלימו במידת מה את ריהוט הבית אבל ישרתו בצורה מושלמת גם את אלו שמנצלים את  הגינה לענייניהם השונים. ניתן למצוא את שני סוגי הרהיטים אצל  משווקים בעלי מוניטין שברשותם מבחר גדול של פריטים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*