איך לבחור חברת הובלות משרד אמינה?

איך לבחור חברת הובלות משרד אמינה?

העברת משרד ממקום אחד למקום אחר איננה דבר שנעשה בכל יום. זהו צעד שנעשה לעיתים רחוקות אך כאשר זה מתבצע, יש לעשות הכל כדי שהובלת תכולת המשרד תתבצע על הצד הטוב ביותר, באופן מושלם ובלי תקלות מיותרות. על מנת לעבור משרד בצורה יעילה, יש למצוא חברת הובלות מתאימה.

וותק ניכר ולקוחות מרוצים

על מנת להצליח במציאת חברת הובלות משרד טובה כדאי לשים דגש על אמינות ושם טוב. ניתן להתחקות אחר האמינות באמצעות כמה כללים פשוטים:

  • משך פעילות – חברה שפועלת שנה ואפילו שנתיים נחשבת חברה מתחילה וללא ניסיון רב. מאידך, חברות שפועלות בתחום שנים ארוכות (עשר שנים ולעיתים גם יותר) הן ככל הנראה מקצועיות יותר וכמובן – גם אמינות.
  • לקוחות מרוצים – חברה שברשותה מאגר של לקוחות מרוצים תהיה ללא צל של ספק חברה אמינה וטובה. חברה שלקוחותיה חוזרים שוב ושוב וממליצים עליה, תתאים למשימה של העברת המשרד בצורה יעילה וללא תקלות. שכן, אין תחליף להמלצה אובייקטיבית  שמפרטת על אופי ההובלה.
  • הסכם עבודה מפורט – הובלה של משרד יכולה לכלול העברה של סוגים שונים של ציוד ומסמכים. חשוב שהסכם העבודה יהיה מפורט ושכל העלויות תהיינה ברורות. חברה שמספקת ללקוחותיה את כל המידע הנדרש, עם מינימום הפתעות, היא ללא ספק מקצועית ואמינה.

ניסיון בהובלת משרדים

על מנת לבחור חברת הובלות טובה לצורך הובלת משרדים – זו עם השירות המהיר ביותר, האיכותי ביותר והמתאים ביותר – כדאי לשים דגש על תחומי הפעילות של החברה. עדיף לשכור את שירותיה של חברה שעוסקת בעיקר בהעברה ובהובלה של משרדים שונים. חברה שבדרך כלל מעבירה דירות ועוסקת בהעברת משרדים רק לעיתים רחוקות, פחות תתאים למשימה. שכן, העברת משרד היא שונה בתכלית מהובלת רהיטים וארגזים לדירה חדשה. במקרה זה, יש לפרק ולהעביר משרד עד להקמה החדשה במשכן החדש, עניין לא פשוט כלל וכלל.

התמחות בפירוק, התקנה והרכבה

כמה מאפיינים נוספים של חברות שכדאי להתייחס אליהם לפני ששוכרים את שירותיה של חברה מקצועית להעברת המשרד הם:

  • עבודה נקייה אך גם מהירה – חברה שתוכל לבצע את ההעברה תוך חיסכון בזמן ותאפשר ללקוח לחזור לפעילות מהר ככל האפשר. חשוב להבין שכל עיכוב עשוי לעלות לבעל המשרד הרבה כסף ועלול גם לפגוע במוניטין שלו.
  • ביטוח ובטיחות – חברה שנוקטת את כל אמצעי הבטיחות. חשוב לשים לב לכך שכל ההעברה מבוצעת באחריות מקצועית ובכפוף לביטוח.
  • התמחות בפירוק והרכבה – לרוב, בעל משרד או מנהלי המשרד לא רוצים להתעסק בכל הפרוצדורות של פירוק, הרכבה ותפעול. חברה שתוכל לבצע את כל הפירוקים, ההרכבות, ההתקנות וכל היתר, תוריד עול כבד מעל כתפיו של בעל המשרד. פעילות זאת, בסגנון של "one stop shop" מהווה עבור בעל המשרד פתרון כולל.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*