איך לבחור גריל גז – המדריך המלא לממנגל המתחיל

איך לבחור גריל גז – המדריך המלא לממנגל המתחיל

חלק מהאנשים חוזרים הביתה ומיד נועלים את נעלי הספורט בדרך לריצה או רכיבה על אופניים, אחרים מתיישבים על הספה מול הטלוויזיה וצופים בסדרות וסרטים עד שנרדמים ויש גם כאלה שלוקחים את הספר שלא הספיקו לסיים אתמול בלילה וקוראים עד שהעיניים כבר לא יכולות יותר. כשאנחנו חוזרים מהעבודה ומגיעים לזמן הפנוי שלנו, כל אחד ואחת מאיתנו אוהב לעשות דברים אחרים ואם אתם מאלו שלא יכולים בלי אוכל ובעיקר לא יכולים בלי בשר אתם בוודאי מחפשים אחר גריל הגז המושלם לביתכם. גריל גז הוא דרך נהדרת כדי להכין את הבשר שלכם בדיוק כמו שאתם אוהבים והוא כמובן מתאים גם למרפסת או לגינה ואפילו אתם יכולים לקחת אותו אתכם כאשר אתם יוצאים לטיול. אז איך בוחרים את הגריל גז המושלם? התשובות לפניכם.

בחירת החומרים הנכונים והאיכותיים ביותר

אם אתם מחפשים גריל גז לטווח הארוך אתם צריכים לשים קודם כל דגש מיוחד על החומרים ממנו הוא עשוי. שלושת המרכיבים חשובים ביותר בגריל הגז שבחרתם הם הגוף, מפריד הלהבה וכמובן הרשת כאשר מדובר בחלקים שמתבלים מהר מאוד במידה והחומר ממנו הם עשויים הוא זול ופשוט. הגוף של הגריז גז קרוב מאוד למבערים ולכן מומלץ לבחור באלומיניום ולא חומרים זולים אחרים שאחרי שימוש או שניים יכולים פשוט להיסדק, להתקלף ולהישחק.

מפריד הלהבה רצוי שיהיה עשוי מנירוסטה שכן הוא מה שמפריד בין האש לבשר, כל חומר אחר שתבחרו יחזיק מעמד מקסימום שנתיים ולאחר מכן תאלצו להחליפו וחבל. הרשת כמובן עשויה ממתכת כאשר מומלץ שתהיה כבדה וחזקה באופן מיוחד, אם הרשת כבדה שסימן שיש בה יותר חומר וזה אומר שהיא גם תישמר לאורך זמן וגם הבשר ייצלה בצורה הרבה יותר טובה.

לבחור את הגודל שמתאים לכם

כאשר מגיעה שאלת הגודל של הגריל גז אין כאן תשובה של נכון ולא נכון אלא פשוט צרכים שונים בין כל אחד ואחת מאיתנו. גריל גז גדול כמובן יתאים לאלו שאוהבים לארח או למשפחות גדולות במיוחד אבל אם השימוש הוא בעיקר לשימוש ביתי ועבור המשפחה המצומצמת מומלץ שלא להתפזר ולרכוש את הגריל גז הקטן. כמובן שגם למחיר יש השפעה על ההחלטה כאשר המחיר של גריז גז גדול עם מספר מבערים גבוה יהיה כמובן יקר יותר מאשר גריל גז קטן יותר או גריל גז עם מספר מצומצם של מבערים וחשוב לקחת גם את הנושא הזה בחשבון.

עוד דבר חשוב שיש לקחת בחשבון ברשימת השיקולים הוא המיקום המתוכנן של גריל הגז ואם אתם מתכננים לשים את גריל הגז בגינה או המרפסת אבל אין לכם מספיק מקום לגריל הגז הגדול עליכם לחשוב על זה מלכתחילה. בחירת המיקום חשובה מאוד גם בנושא הבטיחות, אומנם לא מדובר על גריל רגיל אבל עדיין יש לנהוג עם גריל הגז החדש שלכם בצורה מאובטחת וכמו שצריך כדי למנוע אסונות לא רצויים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*