איך לבחור גורם אמין לביצוע ניכיון שיקים?

איך לבחור גורם אמין לביצוע ניכיון שיקים?

עסקים רבים בוחרים להעניק ללקוחות שלהם אפשרויות תשלום מגוונות, אחת מהן היא תשלום בשיקים דחויים. אולם לא פעם הדבר עשוי לפגוע בתזרים המזומנים של העסק ולעורר קשיי נזילות. למרבה המזל ישנן חברות שמעניקות שירותי ניכיון שיקים, ובכך מאפשרות לעסקים להמשיך לתפקד בצורה מיטבית. ניכיון שיקים מאפשר לחברה או לעסק להמיר את השיקים הדחויים לכסף מזומן, תמורת קיזוז עמלה ולאזן את התזרים.

יש חברות שונות שמציעות את השירות של ניכיון שיקים, הטיפים הבאים יעזרו לכם לבחור גוף או חברה כמה שיותר אמינים.

פיקוח

כדאי מאוד לבחור בחברה או גוף פיננסי שנמצאים תחת פיקוח של בנק ישראל ומשרד האוצר ופועלים באישורם. פיקוח הוא אישור לכך שהשירות המסופק על ידי החברה כמה שיותר בטוח, אמין ולא מפוקפק.

עמלה

גובה העמלה הוא גם משתנה שיש לקחת בחשבון. בסופו של דבר, העמלה מקוזזת מהסכום המקורי של השיק. ככל שהיא תהיה גבוהה יותרף כך תקבלו פחות בעבור השיק שאתם ממירים. כמובן שהשירות האידיאלי הוא ניכיון שיקים בעמלה נמוכה.

מקצועיות

כדאי מאוד לפנות לחברה כמה שיותר מקצועית ולה ניסיון בתחום. ככל שהחברה יותר מקצועית ושמה הולך לפניה, כך גם אתם תהיו יותר שקטים, מה גם שהשירות שהיא מספקת יהיה הרבה יותר יעיל ומהיר.

דיסקרטיות

כאשר אתם פונים לחברה המספקת שירותי ניכיון שיקים המשמעות היא שאתם זקוקים לתזרים מזומנים יותר נזיל. לא פעם קיים חשש שמידע כזה יזלוג ויפגע במוניטין העסקי ובתדמית. מה גם שלא פעם מתעסקים עם סכומים גבוהים של כסף לאורך התהליך. לכן חשוב לבחור בחברה שיודעת לשמור על דיסקרטיות.

הגינות

גם אם אתם זקוקים לשירותי החברה ולכסף מזומן כמה שיותר מהר, עליכם לוודא שאתם מקבלים שירות הוגן ושתנאי העסקה מיטביים עבורכם. שימו לב שהתנאים באמת הוגנים, שהעמלה אינה מופרזת, שהתהליך תואם למה שמקובל בשוק וכן הלאה.

יעילות

לא פעם חברות שפונות לקבל שירות ניכיון שיקים עושות זאת כי הן זקוקות לכסף מזומן וכמה שיותר מהר. לכן בדקו מהו התהליך שאתם אמורים לעבור מרגע פנייתכם לחברה ועד שהכסף יופקד בחשבונכם. האם החברה עורכת בדיקה מקיפה? כמה זמן הבדיקה אורכת? תוך כמה זמן הכסף יופקד לחשבונכם? כל זאת ועוד אלו נתונים שכדאי לבדוק כדי להבטיח שתקבלו את השירות היעיל והמהיר ביותר.

לסיכום ניכיון שיקים זהו שירות ממש נחוץ, במיוחד במציאות הקיימת. יחד עם זאת חשוב שלא לפעול בלחץ ובאמת לבחור חברה מקצועית, אמינה ומוסמכת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*