איך הפכה מסעדת ארמיס למסעדת קונספט?

איך הפכה מסעדת ארמיס למסעדת קונספט?



מסעדת ״ארמיס״ השוכנת בחוף לידו שינתה לפני מס׳ חודשים את כיוון החשיבה והפכה ממסעדת חוף למסעדת קונספט.

המסעדה נכנסה לעולמות התוכן ומשלבת מגוון ליינים ואירועי תוכן לאורך השבוע, תכנים ייחודיים לעיר הפונים למגוון רחב של קהלי יעד בטווח רחב של גילאים.

למסעדה יכולות אירוח יוצאות דופן ולמרות מיקומה ה״קייצי״ יודע הצוות הניהולי המנוסה להערך גם לימים שהשמש בוחרת לא לבקר. אולם פנימי בעיצוב מרשים ויוצא דופן שלוקח את המבקר לתקופת המוסקטרים, אווירה ייחודית ועיצוב מוקפד בשילוב דגש מוגבר על איכות ואדיבות השירות, כל אלה מביאים למסעדה יכולת מענה כמעט לכל סדר גודל של אירוע, מ-10 סועדים ועד פיתרון כולל של 120 סועדים באולם ועוד כ-250 במרפסת החלומית הנמצאת מספר צעדים מקו המים.

החל מיום שלישי ורביעי מתחילים בארמיס בליינים ייחודיים הכוללים שידורי ליגת האלופות עם הטבות ייחודיות לחובבי הז׳אנר, בחמישי לובש המקום אווירה ניו אורלינסית עם מועדון הג׳אז האיכותי המארח הופעות חיות של אמנים מכל הארץ והעולם.

בשישי, מארחת המסעדה טברנה ים תיכונית הכוללת הופעה חיה של אמן הבוזוקי ״אביקו״ המוכר והאהוב, בערב, מיד אחרי הסשן של סועדי ארוחת השישי הופכת הרחבה לדיסקוטק עם הצעות ייחודיות לאוהבי הז׳אנר.

בשבת, כשהשמש יוצאת מתמלאת ה״טרסה״ בסועדים שבאים בעיקר בגלל הנוף, נשארים וחוזרים בגלל הטעם.

מסעדת הקנספט ״ארמיס״ הולכת ותופסת מקום של כבוד בעולמות התוכן התרבותי של העיר אשדוד ומביאה קהלים מהרדיוס הרחב שיודעים להעריך אווירה ייחודית לצד תוכן מקורי ומושקע ותפריט מגוון ורחב הכולל נגיעות מהמטבח הבלקני לצד מנות פופולאריות וארוחות ילדים נפוצות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*