איך אתם שותים את הקפה שלכם? וכמה ערכים יש בו? תכירו את ״בריסטה״

איך אתם שותים את הקפה שלכם? וכמה ערכים יש בו? תכירו את ״בריסטה״

אחת לכמה שנים יוצא לכם לשמוע על מיזמים חברתיים שמחממים לכם את הלב, במקרה של ״בריסטה״ מיזם ההעסקה לנוער, חימום הלב הוא ״תרתי משמע״.

מי שביקר בחודשים האחרונים בבית יד לבנים ובמשכן לאמנויות הבמה בטח הבחין בחבורה הצעירה שמנהלת את בית הקפה.

המיזם, אותו מובילה הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ואלימות בראשות סימונה מורלי ובשיתוף עם מוטי מלכא, מנכ״ל המשכן לאמנויות הבמה ואבי חן מנהל בית יד לבנים החל בעקבות הצורך בקפיטריה במשכן, הקפיטריה שעמדה ריקה במשך כמה שנים הדליקה אור אצל מנכ״לית הרשות סימונה מורלי שהרימה את הכפפה ויזמה את הקמת הקפיטריה.

לאחר הליך הכשרה ובניית המותג ״בריסטה״ יצא לדרך בית הקפה הראשון במשכן, לאחר מספר חודשים והפקת לקחים ממשיכה סימונה מורלי בהרחבת המותג לסניף שני בבית יד לבנים שנמצא בימים אלה בהרצה, הפתיחה הרשמית בקרוב.

הצעירים האשדודים זוכים להכשרה ולהעסקה, הרווחים מהמיזם מוקצים להמשך ההכשרות ופיתוח המותג, בתכנון הקרוב להוציא עגלת מזנון ממותגת ולפרוץ את חומות משכני התרבות ע״י הגעה פיזית לאיזורי תרבות ופנאי.

״בריסטה״ כבר היום מארחת קבוצות סגורות במתחם הגלריה ביד לבנים לפגישות ולהרצאות סגורות.

המיזם שעונה על צורך חברתי לא מתפשר על איכות הקפה והמוצרים הנלווים. ב״בריסטה״ עובדים על מכונות הקפה החדישות ביותר בשוק ומשתמשים בפולי הקפה מהחברות המובילות בעולם.

אז בפעם הבאה שאתם באיזור משכני התרבות ובא לכם קפה טוב דעו שעם רכישת הקפה תרמתם לעידוד העסקת בני נוער אשדודים, הילדים של כולנו.

00

פרסום ממומן:

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*