איך אפשר ללמד ילדים אנגלית בקלות ובכיף?

איך אפשר ללמד ילדים אנגלית בקלות ובכיף?

כהורים, אתם רוצים להעניק לילדים שלכם את כל הכלים בכדי להצליח בעולם המשתנה שבו אנו חיים. בעוד שכולנו יודעים שאנגלית מושלמת היא אחד המפתחות לכך, חלקנו עדיין נרתעים מהוספת שיעורי בית ללו"ז של הקטנים. מה שחלקנו לא יודעים הוא שניתן לעשות זאת באופן קל ופשוט וללמוד אנגלית בעזרת שורה של פעילויות מהנות. הנה כמה אפשרויות.

לימוד בעזרת שירים כיפיים

שירים הם ללא ספק מהדרכים המהנות ביותר ללימוד אנגלית לילדים בכל הגילאים. מלבד העובדה שהם מאפשרים ללמוד את השפה באופן פסיבי (על ידי האזנה), אפשר לעשות מהשירים פעילות של ממש. ניתן לשיר אותם עם הזמר, לשים אותם במצב של קריוקי או אפילו לעשות מיני תחרות זמר בין כל ילדי הבית. מכיוון שהזיוף יתקבל ברכה, כולם זוכים וזוכרים מילים חדשות.

הדבקה יצירתית של התרגום האנגלי של כל הרהיטים

דרך נהדרת נוספת ללימוד אנגלית היא פשוט להכין פתקים של שמות הרהיטים בבית ולהדביק אותם ביחד. באופן זה מתאמנים בכתיבה ובהיגוי של המוצרים הכי שימושיים בבית שלכם, וזוכים בפעילות משותפת להורים ולילדים. ניתן לתת לילדים לכתוב בעצמם את התרגום על כל פתק ולהדביק במקום שהיה להם נוח לקרוא. ברוב המקרים, זה יהיה טיפה נמוך יותר מהמיקום שאתם תחשבו עליו.

משחקי קופסא קלאסיים

אם הילדים שלכם מכורים לכל המסכים, זוהי הזדמנות להושיב אותם מול המשחקים הקלאסיים שגדלת עליהם – בגרסה האנגלית שלהם. ניתן לשחק משחקים כדוגמת ארץ עיר או מונופול ולדאוג שכל השיחה מסביב תתנהל בשפה האנגלית. אגב, עוד משחק ששווה לאמץ הוא שבץ נא הוותיק. הוא יאפשר לילדים להרכיב מילים באנגלית ולהבין את ההגייה הנכונה של כל אות בשפה הפופולרית בעולם.

פרויקט אומנות משותף

עוד רעיון איכותי זה פשוט לעשות פרויקט אומנות משותף. ניתן ללמד את הילדים את כל הצבעים והצורות של כל ציור בשפה חדש ולתת לילדים להיות חלקה מהחוויה. אפשר גם לשאול אותם מה הם חושבים על כל ציור ולשפר את היכולות הוורבליות שלהם באופן קל ופשוט. חשוב לשים לב שאתם מעניקים רק פידבקים חיוביים לילדים הקטנים בכדי לתת להם ביטחון בשפה.

תשבצים קלים

תשבצים קלים הם דרך נפלאה ללמד את הילדים אנגלית. יתרה מכך, אפשר לעשות מהעניין פעילות חינוכית שבה האחים הגדולים יוצרים לאחים הקטנים תשבצים שמתאימים לרמה שלהם. מומלץ להשתמש במילים קצרות ובביטויים מוכרים, בכדי לאפשר לילדים לפתור את התשבצים בצורה זריזה. שווה גם לזרוק מעט רמזים בצורה של מילים נרדפות, במקרה שהילדים מתקשים מעט בהשלמת התשבץ הייחודי שלכם.

המאמר נכתב באדיבות המומחים של ברליץ ישראל, בית הספר המוביל בעולם להוראת האנגלית לילדים ולמבוגרים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*