אייפון תקול מחזיקים לחיים רק במעבדה הנכונה

אייפון תקול מחזיקים לחיים רק במעבדה הנכונה

כל מי שרכש אייפון במיטב כספו יודע – מכשיר האייפון שלנו הוא המכשיר הכי מתוחכם שאנו נושאים עימנו יום יום, שעה שעה. הוא הרבה יותר מטלפון והרבה יותר ממצלמה. זהו מחשב ואלבום תמונות ומכשיר שדרכו אנו צורכים תכנים ומידע ועורכים קניות ואפילו לומדים ומסתמסים עם חברים.

המכשיר היקר לנו כל כך לא רק בגלל עלותו אלא גם בגלל התכנים והמידע וכל מה ששמור בפנים. לכן, כאשר הוא מתקלקל או ניזוק, חשוב שיתוקן רק במעבדה נבחרת. מעבדת cellfi  – נבחרת מנצחת שתחזיר את האייפון התקול שלכם לחיים. ולמה cellfi וכיצד אפשר לדעת שזוהי מעבדה מוצלחת כל כך: סלפי הינה מעבדה נבחרת דעת הקהל בהתבסס על פי עשרות המלצות של לקוחות מרוצים. כתובת המעבדה: ז'בוטינסקי 22 רמת גן. כשיש קלקול באייפון שווה להגיע אפילו במיוחד!

חשיבות התיקון הנכון והמקצועי

כל מיני קלקולים ובעיות יכולים להתרחש עם הזמן לאייפון. הוא עלול להינזק אם הוא נופל, נחבט, אם יש ווירוסים או נוזקות. לפעמים נצטרך לבצע תיקון או החלפה של המיקרופון, המצלמה, שקע הטעינה ועוד. לפעמים צריך להחליף מסך לתקן שבר או קורוזיה.

אם לא מגיעים אל המעבדה הנכונה, המקצועית עד הסוף, התקלה עלולה אפילו להחמיר. אם ידיים לא מקצועיים נוגעות במכשיר החשוב שלכם הוא יכול להיהרס עוד יותר. המידע החשוב שלכם, התמונות, התכנים שלכם, הכל יכול ללכת לאיבוד, לפעמים בלי יכולת לשחזר. שלא לדבר על כך שתיקון לא מקצועי עלול להוביל להוצאות נוספות שאפשר למנוע. אם רק מגיעים מראש למעבדה מקצועית, איכותית ומצליחה.

אם אתם לא טכנאים מוסמכים, אל תתפתו לנסות לתקן את האייפון לבד או לתת אותו לחבר ש"מבין". המכשיר כיום הוא שיא התחכום, יש בו המון חלקים קטנים, זעירים ומאוד משוכללים ורגישים. על כל אחד שהצליח לחסוך כמה גרושים ולתקן בעצמו תקלה יש עשרה אנשים שגרמו לאיייפון שלהם או של חברים נזק הרבה יותר חמור.

כך אפשר להבטיח שהאייפון יחזור אליכם תקין

קבלו כמה טיפים לכך שתוכלו להבטיח שהאייפון שלכם יחזור אליכם תקין, שמיש ובעצם כמו חדש.

  • בחרו רק מעבדת תיקונים לאייפון. מעבדה שברור לכם שמשרתת קהל לקוחות רחב ונאמן.
  • בחרו מעבדה שבה אתם מקבלים התחייבות לכך כי נעשה שימוש בחלפים מקוריים באמת.
  • בחרו במעבדה שבה מבינים מהו שירות ללקוח ופועלים בהוגנות מול לקוח (כל לקוח).
  • בחרו מעבדה בעלת ניסיון עשיר בתיקון כל סוגי האייפונים, אייפון X, XR, אייפון 8 וכל היתר.
  • בחרו מעבדה שבה הלקוחות המרוצים מעידים על איכות התיקון, כאשר מסך מקורי הוא מסך מקורי וכל חלק הינו כזה שמותאם בדיוק לאייפון, בדיוק ולא בערך.

כאשר את כל זה מקבלים במקום אחד, שווה להגיע במיוחד, אפילו אם אתם צריכים לצאת מהעיר. ברמת גן, מחכה לכם המעבדה הכי טובה בעיר!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*