אחסון תכולת דירה בתקופת שיפוץ

אחסון תכולת דירה בתקופת שיפוץ

סוף סוף הגיע רגע השיפוץ שכל כך חיכיתם לו – הבית שלכם הולך לעבור שדרוג רציני, להתחדש, להשתדרג, ולהיות יפה ומודרני כפי שתמיד חלמתם. לשיפוץ עצמו יש המון הכנות, כמו למשל אילו חלקים משפצים, איך משפצים, איך אנחנו רוצים שתראה התוצאה הסופית ואילו רהיטים חדשים נקנה, אבל יש לה עוד זווית שלא תמיד נותנים לה את הדעת – אחסון תכולת דירה בזמן שיפוץ. מה עושים עם הרהיטים והחפצים שאנחנו מעוניינים להשאיר בזמן שהבית עובר שיפוץ? הכתבה הבאה תעזור לכם עם התשובה!

הפיתרון לאחסון תכולת דירה בתקופת שיפוץ

יכול להיות שאתם משפצים את כל הבית ועוברים לגור במקום אחר לגמרי בזמן השיפוץ, ויכול להיות שאתם משפצים רק חדר או שניים, אבל בשני המקרים אתם כנראה נותרים עם רהיטים שאתם לא ממש בטוחים איפה לאחסן אותם. התשובה היא די פשוטה – שירותי אחסון תכולת דירה.

ישנם שירותי אחסון בפריסה ארצית שפזורים בנקודות רבות בארץ ומציעים מחסנים להשכרה בפתח תקווה, תל אביב, חיפה ובכל רחבי הארץ. המחסנים האלו זמינים לכם בכל עת, מגיעים במגוון גדלים לפי כמות האחסון לה אתם זקוקים ומבטיחים לכם את שמירת חפציכם עד הרגע המיוחל בו השיפוץ מסתיים!

היתרונות של שירותי אחסון תכולת דירה

יש כמה סיבות למה הפתרון הזה הוא פתרון הטוב והנוח ביותר, ואיגדנו עבורכם את היתרונות הבולטים ביותר שלו:

  • נוחות – בראש ובראשונה, מדובר על פתרון נוח, זמין ומהיר. אתם אולי יכולים למצוא פתרונות כמו אחסון זמני אצל ההורים ופיזור הרהיטים והחפצים בין משפחה וחברים, אבל אין ספק שמדובר על פתרון מאולץ, מורכב, לא נוח ומסורבל. לעומת זאת, מחסני אחסון ייעודיים הופכים את אחסון הדירה לפשוט וקליל מתחילת השיפוצים ועד הרגע האחרון. המחסנים פזורים בכל רחבי הארץ ואין ספק שתמצאו נקודה שקרובה ונגישה אליכם.
  • בטיחות – מרבית שירותי אחסון הדירה מציעים ביטחון שוטף 24/7 במקום האחסון, כולל מצלמות. כך תהיו בטוחים שהחפצים שלכם שמורים לכל אורך תקופת השיפוץ. שימו לב – אם המקום אותו אתם בודקים לא מציע שירותי ביטחון, עדיף לבחור במקום אחר.
  • גודל המחסן – המחסנים מגיעים במגוון גדלים, כך שתוכלו למצוא את המחסן שמתאים בדיוק לכמות החפצים שלכם, ולשלם אך ורק לפי נפח המחסן לו אתם זקוקים.
  • תקופת אחסון – כמו הגודל, גם הזמן הוא גמיש ותלוי בצורך שלכם. בין אם השיפוץ הוא קליל ונגמר תוך שבוע או שבועיים ובין אם השיפוץ הוא לטווח הארוך, תוכלו לבחור את תקופת האחסון לה אתם זקוקים. גם אם השיפוץ מתארך יותר ממה שהוערך תחילה, לרוב תוכלו בקלות להאריך את תקופת האחסון.
  • שירותי העברות – לרוב, שירותי אחסון תכולת דירה מאפשרים גם שירותי העברה למחסן ובחזרה. כך אתם חוסכים לעצמכם לוגיסטיקה מורכבת ומיותרת וקישור בין גורמים שונים.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*