אזרח נשדד באיומי אקדח ברובע א׳

אזרח נשדד באיומי אקדח ברובע א׳

לפנות בוקר, יום א', התקבל דיווח במוקד המשטרה כי בשכונה א' בעיר אשדוד אירע שוד באמצעות אקדח של אזרח תמים וכי נלקחו ממנו מכשירו הסלולרי וכסף שהיה ברשותו. פעילות מהירה של שוטרי משטרת ישראל הביאה תוך זמן קצר לאיתור החשודים שנמלטו ברכב ובחיפוש עליהם אותר כלי הנשק ומכשיר הסלולרי שנשדד. השלושה נעצרו והועברו לחקירה במשטרה והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט.

"תגובתם המהירה של השוטרים הביאה למעצרם המהיר של החשודים כשברשותם מכשירו הסלולרי של הקורבן", נמסר מהמשטרה לאחר שהלילה נעצרו על ידם שלושה חשודים, תושבי אשדוד בגילאים 16, 18 ו- 19, בחשד למעורבותם במקרה שוד שארע זמן קצר לפני כן ברחוב שבי ציון בעיר. בחיפוש שערכו השוטרים נמצא אקדח ברזל מוסתר במפשעתו של אחד החשודים, ומכשיר הסלולרי של הקורבן שנשדד על ידם. השלושה הועברו לחקירה במשטרה שם מסרו גרסתם ובסיומה נכלאו.

לפנות בוקר התקבל דיווח במוקד 100 במשטרת המחוז הדרומי מאזרח שמסר כי הוא נמצא בכתובת הנ"ל וכי מספר חשודים שדדו ממנו כסף ואת מכשירו הסלולרי תוך שהיכו אותו. ניידות סיור שהגיעו חיש למקום החלו בתחקורו תוך שניידות נוספות החלו בסריקות אחר הרכב בו נמלטו החשודים. תוך זמן קצר איתרו השוטרים רכב העונה לתיאור שנמסר לידם ובו שלושה חשודים ברחוב הטיילת. בחיפוש שערכו השוטרים איתרו ברשותו של אחד החשודים אקדח ברזל מוסתר במפשעתו, ואת המכשיר הסלולרי שנשדד מונח ברכב. השלושה נעצרו לחקירה במשטרה שבסיומה נכלאו. היום תבקש המשטרה, כאמור, להאריך את מעצרם בבית המשפט לטובת המשך החקירה.

צילום: אילוסטרציה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*