אזרחים וותיקים? שריינו את שני בשלייקס

אזרחים וותיקים? שריינו את שני בשלייקס

יוזמת המחלקה לרווחת האזרח במינהל לשירותים חברתיים החלה בפגרת הקיץ עם השקת התכנית המקורית והמיוחדת עבור אוכלוסיית התושבים הוותיקים באשדוד. הפעילות, שזכתה לכותרת "שני בשלייקס", החלה באמצע אוגוסט וביום שני בשבוע שעבר קיימה את המפגש השלישי, בהשתתפות תושבים רבים. התכנית מציעה לציבור הוותיקים מפגשי חברה, מוסיקה טובה, טעימות אותנטיות וחוויה קהילתית לאנשים שנהנים להיות יחד. "פעם בחודש, ביום שני, אנחנו נפגשים למפגש תרבותי-חווייתי שכולו שמחה והנאה" אומרת גב' אסרף ומצביעה על האזרחים הוותיקים הנענים בשמחה ומגיבים בהנאה גלויה ליוזמה.

המפגש הראשון התקיים כאמור באוגוסט (14.8.17) ולאחריו היה מפגש שני ב-4.9.17. בשבוע שעבר, ביום שני ה-30.10.17, התקיים מפגש שלישי ולקראת סוף נובמבר (20.11.17) יתקיים המפגש הרביעי, רגע לפני שהחורף יגיע אלינו. המפגש המיוחד מציע אווירה של הפנינג חי ותוסס המשלב פולקלור ותרבות, קונצרט וריקודים, שירי ארץ ישראל וריקודי עם, מעגל דרבוקות ודוכני מזון ובהן טעימות מבית מטבחן של הסבתות ובסיום אף מעניק את התפריט להכנת האוכל האותנטי. במפגשים נוטלים חלק גם בני נוער הנהנים לשמוח ולשמח את אוכלוסיית הוותיקים. כמו כן אפשר להשתלב בפעילות גופנית, לזכות לייעוץ לגבי מיצוי זכויות לניצולי שואה, להירשם לייעוץ משפטי חינם ולהסתייע בשירותי המחלקה.

השבוע אפשר היה לראות באירוע את סגן ראש העיר והממונה על מועדוני הקשישים מר ולדימיר גרשוב, אשר שמח והתרגש עם ציבור המשתתפים ולא שכח לברך ולהודות למארגנים על היוזמה הברוכה והאווירה הנהדרת. מנכ"ל העירייה מר אילן בן עדי הגיע אף הוא להתרשם מהפעילות, נהנה מאוד מהמפגש בין בני הנוער לוותיקי העיר והודה למארגנים על הפרויקט המיוחד.

ההשתתפות פתוחה כמובן לכל האזרחים הוותיקים בעיר, מכל הקהילות, וללא תשלום. המפגש הבא יתקיים כאמור ב-20/11/17, "שריינו כבר את היומן" אומרים במחלקה לרווחת האזרח.

פרטים נוספים:  אירית אסרף, המחלקה לרווחת האזרח הוותיק –  08-9568399

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*