אושר הסכם הגג במועצת העיר.

אושר הסכם הגג במועצת העיר.

היסטוריה, אין דרך אחרת לתאר את ישיבת המועצה שהתקיימה היום, זו שאישרה את הסכם הגג שיגדיל את העיר אשדוד על תשתיותיה בכ-120,000 תושבים תוך 7-8 שנים. ראש העיר ד״ר יחיאל סקר את התכנית ולא מעט ראשים הנהנו כשומעים לראשונה פרטים מהתכנית. אולם המועצה הכיל הערב את מרבית האנשים שיש להם יד ועניין בפוליטיקה המקומית ונראה שהוא הצליח להפתיע לא מעט אנשים.

כמו ב- Reway מגיע העדכון מאוחר מדי וגורם אי נוחות מול האופוזיציה והתושבים שלא מצליחים להבין למה רק עכשיו הם מקבלים את הסיקור המקיף והדי מרשים יש לומר כששבוע הבא כבר הזמינו את הקייטרינג לטקס החתימה.

היה ברור שלא ניתן להזיז פה כלום ובטח לא לבטל מתחם כזה או אחר, היו נאומי אופוזיציה חוצבי להבות, של נעים שומר, הלן גלבר, צבי צילקר ואלון חסן, הם נתמכו בכפיים מצד הקהל שישב ביציע אך לא הושגה לא דחיה ולא שינוי בתכניות או בלו״ז.

תקציר מדבריו של לסרי

כפי שתוכלו לראות בסרטון המצורף ראש העיר מנה לא מעט יתרונות שעל פניו נשמעים כמו עתיד אופטימי לעיר אשדוד דובר על מענקים במאות מיליונים לעיר אשדוד, בניית קרית ספורט מפוארת, 4 מחלפים חדשים שיעניקו יציאה חלקה מדרום ומצפון, שירותים איכותיים יותר, תחבורה ציבורית מתקדמת ועוד…

לסרי נשמע משוכנע בדרכו זה משהו שחייבים לומר, הוא כל כולו בתכנית ומאמין בכל נגיעה בה, הוא גם מאמין גדול בשר האוצר כחלון ובממשלת ישראל ומשוכנע, כפי שהה שהציג את תכנית התחבורה Reway שאשדוד היא המרוויחה הגדולה.

מועצה

הספק בינתיים עובד לטובתו ומחכים לראות את הReway שיתן תמונת מצב ראשונה אם לסרי יודע לצפות את חזונו או האם מדובר בפנטזיות.

כצפוי כאמור, למרות הקריאות ורעשי הרקע, הפגינו תושבי רובע טו׳ רוח לחימה ועמידה על עקרונות, הכיוון מבחינתם הוא רק צו מניעה, רבים מהם תולים תקווה בפרצה רשלנית שתאפשר לבית המשפט לעכב את המיזם ברובע. יש לציין שהפרוייקט ברובע טו׳ מהווה לא יותר מ-2% מסך כל המיזם.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*