אוזניות אלחוטיות – טרנד חדש ומפתיע

אוזניות אלחוטיות – טרנד חדש ומפתיע

ישנן כל מיני צורות של שמיעת אוזניות אלחוטיות ולהלן נפרט את הסוגים – אוזניות מבוססות תדרי רדיו – טכנולוגיית RF – הן יכולות לכסות טווח של עד מאה מטרים בתנאים מסוימים. הן יכולות לספק יכולת שמע מרשימה ומיטבית, עם טווח תדרים מרבי. חיי הסוללה ארוכים ואין צורך להיות מוטרדים מכך כל העת על מנת לתכנן את הטעינה הבאה. אוזניות אלו אינן מתאימות לשימוש בטיולים, אך הן נפלאות לשימוש ביתי ולהאזנה למוזיקה וכן לצפייה בטלוויזיה. החסרונות שלהן – הן יותר יקרות מאשר אוזניות אלחוטיות מבוססי אינפרא ואינן מתאימות לשימוש חוץ ביתי. אוזניות שימוש בטכנולוגיית INFRA RED – טכנולוגיה מיושנת, אבל עם זאת מאוד שימושית בעיקר לשימוש עם טלוויזיה, היתרון הבולט שלה זו צריכת סוללה קטנה מאוד בעיקר בהשוואה מול אוזניות אחרות. והיתרון השני הינו קלות השימוש. פשוט מורכב מבית ומאוזניות. אין צורך לתזמן ולהיות חובב טכנולוגיה על מנת להשתמש בהן. החיסרון של האוזניות הללו זה רגישות להפרעות באיכות הצליל והטווח במוגבל שדורש גם הימצאות בקרבת המשדר.

טיפים לרכישת אוזניות אלחוטיות

  1. דופלקס מלא – זו היא האפשרות לקלוט ולשדר בו זמנית. דבר מאוד חשוב עבור מי שמייעד אוזניות אלחוטיות לשיחות.
  2. איכות השמע – מומלץ לבצע בדיקה אם קיים מעבד אות דיגיטלי המנטרל רעשים חיצוניים, כמו למשל – דיבורים מהסביבה וכן רוח. לתוצאה טובה רצוי להשתמש במיקרופון כפול.
  3. סוג האוזניות האלחוטיות – ישנן בשוק אוזניות קשת. הן יעילות עבור מי שאינו מרגיש בנוח עם גוף חיצוני באוזן שלו. הקשת נוחה להרכבה ולהתאמה לראש והיא נוחה מאוד. עוצמת השמע דרך האוזניות נמוכה באופן יחסי והן יותר קשות לאחסון. לעומתן יש אוזניות כפתור אשר ממוקמות באוזן, אשר היתרון שלהן הוא הגודל הקטן שלהן ועוצמת שמע חזקה במיוחד. הן מצופות סיליקון וניתן להשיג אותן בתוספת של קשת חיצונית. באוזניות תפס האוזניות מופרדות משאר המכשיר ולכן החלק הכבד יותר, הכולל את המקלט או את המשדר תלוי על הגוף או נמצא בכיס והאוזנייה עצמה קלה וכמעט שאינה מורגשת.
  4. NFC – טכנולוגיה אשר תומכת בהעברת מידע בלי צורך בשינוי הגדרות. אפשר להעביר מידע ואף לסנכרן אותו בעזרת מגע בין המכשירים בלבד באמצעות טכנולוגיה זאת.
  5. סוללה וטעינה – צריך לבדוק איזה סוג מטען מגיע עם אוזניות אלחוטיות, אם זה כבל מחשב, מטען ביתי או מטען לרכב. כדאי לבחור מכשיר שנטען מספיק לשמונה שעות שיחה לפחות.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*