אדום או צהוב? – הוא חוזר… הדרבי.

אדום או צהוב? – הוא חוזר… הדרבי.

איך שלא תסתכלו על מהלך ההקמה של 2 הקבוצות האשדודיות מדובר בהישג. אפילו הישג מרשים. 2 הקבוצות הן קבוצות אוהדים, מה שמבטיח ניהול אחר, כזה שלא הכרנו עד כה באשדוד. 2 הקבוצות מובילות הטבלה עם מס׳ נקודות שווה (להפרשי הנקודות אין חשיבות בליגה ג׳), 2 הקבוצות עלו לגמר הגביע המחוזי, ומחר, באצטדיון היא׳ (עוד הישג לעבור מהסינטטי) יעלו ויבואו החל מהשעה 19:00 השדיםהצהובים והאדומים ותוך 90 דקות במקרה הטוב תניף אחת הקבוצות את הגביע ותביא תואר ראשון לעיר אשדוד בכדורגל.

2 הקבוצות הן בעצם הפילוג של מ.ס אשדוד, הפרדת צבעים מוחלטת הולידה 2 גרעיני אוהדים שהצליחו להגדיל ולטפח את עצמם ולראשונה יפגשו השתיים מחר.

po

אל תתנו לשנאה למ.ס להטעות אתכם, מחר תצא לראשונה השינאה בין האדומים לצהובים, שנאת יריבות בריאה ושקולה ורק נקווה שלא יהיו אירועים חריגים ותישמר אווירת העידוד כפי שנשמרה עד היום.

לשתי הקבוצות צפוייה עונה קשה, היחידה מבין השתיים שתשמור על יציבות וניהול יציב תמצא את עצמה מדלגת לליגה הבאה, צעניין לראות איך מועדונים מסודרים יחסית בליגה ג׳ הפכו להיות פחות אטרקטיביות מ-2 הקבוצות החדשות שכבר רואות את עצמן כמועמדות מובילות לעליה.

עירוני אשדוד גברה על ערד ועל ירוחם שנחשבות קבוצות יציבות ואילו הפועל גם עשתה דרך יפה עד לגמר הגביע וגם בליגה עומדת, כמו אחותה הצהובה על 100% הצלחה.

yrell

אם כן הערב, 19:00 אצטדיון הקריה אשדוד, מחיר מבוגר 20 ש״ח, מחיר נער וחייל 10 ש״ח בלבד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*