אבנר הייזלר מומחה לתביעות ביטוח

אבנר הייזלר מומחה לתביעות ביטוח

אבנר הייזלר נחשב כמומחה לתביעות מול חברת הביטוח ברשותו שנים של ניסיון, ויכולת מרשימה ביותר של הצלחות מוכחות בתחום. אנשים רבים נעזרו בשירותיו, והוא גרם להם הקלה גדולה. במקרים רבים חברות הביטוח הינן בעלות מערכת משומנת, והן יכולות לפרש בקלות את פוליסת הביטוח שעשיתם אצלם לטובתם, ואתם עלולים לצאת בשן ועין. פעמים רבות  אנשים רבים בוחרים לוותר ולא לתבוע את חברת הביטוח, בשל העובדה שאתם חושבים שמגיע לכם פיצוי נמוך שאינו שווה את התהליך הכרוך בתביעה. בנוסף לכך רוב האנשים אינם מודעים לכך שפוליסות  הביטוח יכולות לתת להם פיצוי עצום במקרים מסומים, וחברות הביטוח אינן ששות להסב דעתם לכך. לכן חשוב מאד לפנות אל תובע תביעות ביטוח כמו אבנר הייזלר, שמכיר את נוסחי הפוליסות המסובכות, ויודע מה לעשות כדי שהצדק שלכם יצא לאור.

הכנה לתביעת חברת הביטוח

קראו היטב את פוליסת הביטוח

בשביל להגיש תביעה נגד פוליסת הביטוח יש לקרוא היטב את פוליסת הביטוח, ולהבין את התוכן שלה היטב. יש חברות שפוליסות הביטוח שלהן כתובות באריכות ובסירבול ולא ניתן להבין את תוכנן. תחילה יש להשיג את פוליסת הביטוח ולקרוא אותו היטב גם אם בקריאה ראשונית ושנייה שלכם נראה כי אינכם זכאים לפיצוי, כדאי לכם ליצור קשר עם אבנר הייזלר המתמחה בתביעות מול חברת הביטוח, ויודע איך לקרוא באופן נכון, את הפוליסה.

הזמן שבו כדאי או צריך להגיש את תביעות הביטוח.

יש לדעת כי ברוב פוליסות הביטוח קיימות התיישנות של תביעת הביטוח עומדת על 3 שנים. על מנת שתקופת ההתיישנות לא תתחיל אין זה מספיק לפנות אל חברת הביטוח בבירורים מולה, אלא יש להגיש כבר עכשיו תביעת מיידית לחברת הביטוח. לכן יש לדעת כי תביעה שתוגש לאחר 3 שנים לא תידון בבית המשפט ברוב המקרים בשל ההטענה כי תביעה זו התיישנה, לכן יש לשים לב לזמן ההגשה ולדאוג שהזמן לא יעבור. ניתן להתייעץ עם אבנר הייזלר מומחה לתביעות ביטוח, לגבי  הזמן הנכון ואם התביעה רלוונטית.

התייעצות עם איש מקצוע.

לא תמיד הינכם מבינים את עניין הגשת תביעות מול חברת הביטוח, ולכן יש להתייעץ עם איש מקצוע, אבנר הייזלר המבין בתחום ומחייב ידע מקצועי בעניין. על מנת להוכיח את התביעה שלהם תצרכו להביא אישורים וחוות דעת ממגון אנשי מקצוע כמו שמאי, או רופא כדי להוכיח את הטענות, וכן גם התביעה עצמה דורשת שלבים לא מעטים.

יודגש כי אבנר הייזלר אינו עורך דין, אך מומחה בהגשת תביעות אל מול חברות הביטוח על כל הצד הפרוצודרלי

צילום: Pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

  1. Pingback: אבנר הייזלר ביטוח משכנתא - ראובן זלוף

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*