אביזר אחד שישדרג את השימוש בדוד השמש שלכם

אביזר אחד שישדרג את השימוש בדוד השמש שלכם

זה לא שהושק אביזר חדש שעוד לא שמעתם עליו, אלא שמסיבה לא ברור לא חשבתם גם אתם להתקין אותו. מרבית האנשים שבביתם דוד חשמלי, דואגים להתקין את הטיימר הצמוד לדוד. ומה באשר לאותם אנשים שבביתם מותקן דוד השמש? נדמה והם לא שמעו כלל על הטיימר ועל האפשרות להתקין אותו גם אצלם.

הטיימר לדוד יכול להתאים לכם אם גם אתם רוצים:

  • לחסוך בהוצאות החשמל שלכם
  • להישאר במיטה בבוקר במקום לקום להדליק את הדוד
  • לחזור מיום העבודה אל מים חמים שמחכים לכם

אז לא, הטיימר לא מיועד רק לדוודי חשמל

מתקיני הדוודים ממליצים ב-99% מהמקרים לאנשים להתקין דוד שמש. מדובר על דוד שמעבר לעובדה שהוא הופך אתכם ירוקים וטובים יותר לכדור הארץ, הוא גם חוסך לכם המון. מאחר והמים מתחממים באמצעות אנרגיה המבוססת על משאב קיים – השמש, אינכם צריכים לשלם שקל על חימום המים. עם זאת, אל תשכחו לרגע כי תגיע העונה בשנה שבה דוד השמש שלכם יצא לחופשה קצרה.

החורף הגיע – מה אתם עושים עכשיו?

גם אנשים שנהנים לאורך חלק לא מבוטל מהשנה מהיתרונות של דוד השמש, יצטרכו בסופו של דבר להדליק את הדוד ולהשמיש אותו כדוד חשמלי לכל דבר ועניין. בחורף ובימים קרים, בהם השמש מאירה במקומות אחרים בעולם – המים החמים שלכם מחוממים על בסיס אנרגיה חשמלית. המשמעות היא שאתם צריכים לשנות את הרגלי הצריכה שלכם.

הדבר המהותי ביותר? אם עד כה הייתם רגילים שהמים מחכים לכם חמים, הרי שכעת אתם צריכים לבצע פעולה אקטיבית – להדליק את הדוד, בכדי שתחל פעולת החימום. מאחר ואתם לא מורגלים להדלקה ולכיבוי של הדוד, מה שקורה הוא שהדוד נשאר דולק לאורך שעות רבות. התוצאה? לא בדיוק מה שחשבתם…

חשבון החשמל מנופח! מדוע?

הדלקתם את הדוד לאורך המון שעות במהלך היום? חשבון החשמל שלכם יזכור זאת. כל כוונתכם הייתה להדליק את הדוד לשעה אחת בבוקר, אך עם הגעתכם לעבודה סביר כי נזכרתם שלא כיביתם אותו. כך, חשבון החשמל תופח וגורם לכם להוציא יותר כסף מהכיס. בעת שתשתמשו בטיימר – תוכלו להגדיר מראש את השעות בהן הדוד ידלק ואת השעות בהן הוא יכבה את עצמו. לדוגמא:

  • ב-6:00 הדוד ידלק, ב-7.00 הוא יכבה
  • ב-19.00 הדוד ידלק, ב-20.00 הוא יכבה

שימוש מאוזן חוסך שחיקה מהירה של הדוד

הטיימר לא חוסך לכם רק בהוצאות החשמל, אלא גם בהוצאות עתידיות! דוודים שדולקים מעבר לשעות המומלצות, מגיעים מהר מאד למצב של שחיקה. כך, אתם יכולים להכניס את עצמכם מבלי שבכלל התכוונתם להוצאה נוספת עבור דוד חדש. אז מצד אחד תוכלו לתת לשמש לעלות, אך מצד שני אל תשכחו לרגע כי הטיימר חיוני והכרחי גם לכם!

מתי כדאי להתקין את הטיימר? במעמד ההתקנה!

הגיע אליכם טכנאי דוודים להתקין לכם דוד חדש? בקשו ממנו להתקין לכם גם את הטיימר. מדובר על התקנה בעלות מאות בודדות של שקלים שתחסוך לכם כאב ראש והוצאות בלתי צפויות. ההתקנה לוקחת מספר דקות בודדות, תוך שתוכלו להשמיש את הטיימר החדש מיידית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*