צעיר כמעט קיפח את חייו בגלל פוקימון

צעיר כמעט קיפח את חייו בגלל פוקימון

אין מישהו שלא נתקל בתופעת ה״פוקימון גו״ עם ילדיו, האחיינים או סתם ילדים ונערים מאיזור מגוריו, זה תמיד הפחיד ותמיד היה נראה הזוי ומנותק ותמיד חששנו שמשהו יכול לקרות , אבל בישראל כמו בישראל זה לא עולה לכותרות עד שמשהו לא קורה באמת, בחיים האמיתיים.

אסף בן גוזי (17.5), תלמיד תיכון מקיף ט' באשדוד ושחקן מכבי אשדוד בכדוריד (נוער ובוגרים), הובהל אמש במהלך הלילה (25/6) לחדר המיון בבית החולים קפלן לאחר שהתמוטט ואיבד הכרה במהלך ניסיון לתפוס פוקימון ימי בקו המים בחוף הלידו באשדוד ונמשה מתוך הים ע"י אחיו. צוות המחלקה הנוירולוגית בבית החולים קפלן אישש את מצבו והוא נמצא בסדרת בדיקות מקיפה והמשך טיפול רפואי במחלקה.

אסף מבחינתו סיפר על אינפורמציה שקיבל (מהרשת כמובן) אודות פוקימונים רבים שנמצאים בחוף לידו באשדוד ומיהר יחד עם אחיו לחפש אותם. "אם מסתובבים בסביבת הים אז הפוקימון הימי נקלט טוב יותר. אני הבחנתי בפוקימון משודרג מסוג 'ווארטוורלשנמצא בתוך המים. רציתי מאוד לתפוס אותו ורצתי לכיוון המיםהצלחתי לתפוס אותו והתמוטטתי בתוך המים ומאז אינני זוכר כלום. לאחר שהתעוררתי הבנתי שאחי הציל את חיי".

אין בכלל ספק שלא מדובר במקרה האחרון וזוהי רק סנונית ראשונה שלמרבה המזל לא הסתיימה באובדן חיים. הורים יקרים, לטובת ילדיכם קחו את האחריות ונתקו את הילדים או לפחות ודאו מה הם עושים עם הנייד גם שהם לא ממש לידכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*