תן למוזיקה לדבר – היום השני של פסטיבל הבירה 2019 היה מושלם.

תן למוזיקה לדבר – היום השני של פסטיבל הבירה 2019 היה מושלם.

המסורת האשדודית בשיאה, ואחרי הערב הראשון בפסטיבל שהיה מדהים, גם היום השני שהתקיים במתחם הצעירים מרטין בובר באשדוד, לא אכזב והיה מדהים לא פחות!

את ההופעה המרכזית חיממה להקת קאברים מוצלחת שהטעינה את האווירה וחיממה את הקהל המתאסף.

אלפי אשדודים התקבצו הערב לחוויה של פעם בשנה. כשהם מרימים כוסות בירה מזיעות באוויר, רוקדים, שרים ובעיקר נהנים.

את ההופעה המרכזית בערב המטורף זה פתח מלך הראפ הישראלי, היוצר והמפיק המוזיקאלי סאבלימינל, שהזיז את הקהל עם קצב הראפ והיפ הופ. סאבלימינל שר שירים חדשים וגם כאלה ישנים ונוסטלגיים עוד מהתקופה שלו עם הצל ו'משפחת תאקט'. הוא הטריף את הקהל המהמם בלהיטים 'שרוטים', 'חלום של כל גבר', 'יום גדול', 'צבע לחיים', 'תן למוזיקה לדבר', 'טורו', 'אני יכול', 'ילד רחוב', 'התקווה' ועוד רבים. אותם הקהל דקלם בלי בעיה, אפילו את קטעי הראפ הקשים. לשיר 'פרחים בקנה' סאבלימינל נתן הקדמה וביקש מאיתנו לשמור על המדינה שלנו.

מלך הראפ אירח על הבמה את הזמרים חננאל אדרי, מור אפרת אדרי ואת ספיר מסיקה האשדודית שעשתה לנו כבוד!

סאבלימינל התלהב מהחוף האשדודי שלנו והרים איתנו לחיים, תוך שהוא מברך את עם ישראל והחיילים, והודה על המתחם היפה שעיר הבירה הקימה עבורנו.

השני לעלות היה כמובן האיש והראסטות מוש בן ארי האגדי. מוש הרים את האווירה המטורפת וסחף את כולנו. את הערב הוא פתח עם השיר 'משא ומתן', אותו כולם שרו כאיש אחד. ולאט לאט הגביר את הקצב עם 'את', 'ואיך שלא', 'הינה הוא בא', בו הנגן עופר מאיר הדהים עם סולו סקסופון. 'פתאום', 'ממריאים', 'אנצל' ועוד.

בן ארי אירח את הזמרת שירה חן המוכשרת בטירוף שתרמה לאווירה המגניבה.

בן ארי הפתיע עם גרסה מיוחדת ל'שיר למעלות'. דבר שהפך למרגש. תפילה ענקית של ההמונים שנכחו. וסגר את ההופעה עם מחווה לזמר והיוצר הענק, מאיר בנאי ז"ל, עם השיר 'שער הרחמים'.

בן ארי לא פספס את צעקות האיי או המפורסמות שלו עם הקהל. והתבאס שלא בא עם בגד ים והכריז כי אשדוד זו העיר של הים.

דוכני אוכל השווים לא אכזבו גם היום, והיה מבחר של מאכלים טעימים במחירים נוחים.

דוכן הפרינגלס נשאר גם הערב לאנשים שלא הגיעו ביום הראשון לפסטיבל וזכו גם הם לעצב מחדש את דמותו של מיסטר פי ולקבל אריזה מעוצבת בחינם.

את הבירה שכולם הסתובבו איתה במתחם אי אפשר היה לפספס. היו דוכני עם שלל סוגי בירות איכותיות. טובורג, ווינשטפן, אפרול שפריץ, לף, קרלסברג והוגרדן שהקימה עמדת צילום בומרנג מגניבה.

אחרי יומיים שלמים של בירה, אוכל והופעות עם אווירה כיפית ושמחה, אפשר לסכם שהיה להיט. אז תודה רבה לעיר הבירה טובורג אשדוד על יומיים מדהימים. נתראה ב2020.

סיקור: ענבל הקניין
צילום: אסף מיימון

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*