תלונות הוגשו במשטרה נגד מסיגי גבול

תלונות הוגשו במשטרה נגד מסיגי גבול

לאורך הצירים המרכזים בעיר מבוצעות עבודות במסגרת פרויקט התחבורה הירוקה. אתרי העבודות מגודרים ועומדים בתקנים ובכללי הבטיחות. לאחרונה נלכדו במצלמת ה"מוקד רואה" כמה מסיגי גבול שזרעו הרס לגדר ולציוד בשטח. תלונות הוגשו במשטרה. העירייה מזהירה: שטח העבודות מחוץ לתחום.

מסיגי גבול מסכנים עצמם ויישאו בתוצאות מעשיהם!

אתרי בנייה, ע"פ כללי הבטיחות, מוקפים גדרות ושלטי אזהרה המונעים מאזרחים לא קרואים להיכנס אל שטח העבודות. תקני הבטיחות באתרים אלה כל כך נוקשים וקפדניים עד שאפילו העובדים באתר נדרשים ללבוש מתאים ולהתנהגות זהירה. כך בכל אתר וכך בפרויקט תחבורה ירוקה, במסגרתו מתבצעות עבודות לאורך הצירים המרכזיים בעיר.

העירייה וחברות הביצוע נוקטות במגוון פעולות על מנת לאתר מסיגי גבול הנכנסים לשטח העבודות שלא באישור, ולנקוט נגדם בפעולות אכיפה וענישה. "כניסה לאתר בנייה שלא ברשות וללא ציוד מתאים אסורה בהחלט!" מזהירים בעירייה לאור כך שלאחרונה נתפסו כמה מסיגי גבול במצלמות ה"מוקד רואה", תוך שהם זורעים אחריהם וונדליזם והרס לגדרות ולציוד. "כנגד מי שייתפס יינקטו צעדי אכיפה ויוגשו כתבי אישום" אומרים בעירייה, אך מעבר לכך העירייה וחברות הבנייה מזהירות מפני סכנות העלולות לפגוע בגופם ובבריאותם של מסיגי הגבול. "מסיגי הגבול יישאו בתוצאות מעשיהם!".

םםם

החברות האחריות על ביצוע העבודות בפרויקט תחבורה ירוקה פועלות בהתאם לחוקי הבטיחות ולהסכמים עם משרד התחבורה ועיריית אשדוד. "הציוד ואביזרי הבטיחות שהותקנו באתר ע"י החברה, נעשו בהתאם לתוכניות ועונים לדרישות תקנות הבטיחות" מבטיחים בחברה שמבצעת את העבודות, אלא שיחד עם זאת הם מתריעים מפני התנהגות אסורה של מסיגי גבול. כך לדוגמא מדווחת החברה כי הגדרות לאורך רחוב הרצל, הופלו במכוון ע"י תושבים, לא פעם אחת, עד שהנהלת החברה נאלצה להגיש במשטרה תלונה על ונדליזם. "בכל פעם שמעקות הופלו או ניזוקו דאגנו להציבם או להחליפם בתקינים על מנת לשמור על בטיחות התושבים" אומרים הם ומזכירים לציבור כי אתר בניה הוא שטח סגור ומחוץ לתחום ועל אזרחים להימנע מלהיכנס אליו שלא באישור ובהתאם לכללי הבטיחות.

העירייה עצמה, על מנת להרחיק תושבים מאזור העבודות, העלולות להיות מסוכנות בשל הבורות העמוקים, הציוד המסוכן והכלים הפזורים באתר, מפעילה סיירת ביטחון ומבצעת סיורים באתרי העבודות בתדירות גבוהה. הם מזכירים שוב ושוב כי לבד מעבודות הכביש להסדרת נתיבי התחבורה, מתבצעות לא מעט עבודות תשתית הכוללות חפירות ובורות עמוקים להנחת קווי מים ומערכות תשתית. "אלו יכולים להיות מסוכנים מאוד, במיוחד בלילות שבהם עלול אדם ליפול פנימה, להיפגע ולהיקלע למצב שיקשה לאתרו ולחלצו".  כמו כן עושה העירייה שימוש במצלמות "מוקד רואה" כדי לפעול במלוא החומרה כנגד פורצי גדר וכנגד מעשי ונדליזם. בתוך כך מתריעה העירייה מפני הסגת גבול ומזהירה כי "תושבים הנכנסים שלא ברשות לאתר בנייה עושים זאת על אחריותם הבלעדית ויצטרכו לשאת בתוצאות מעשיהם".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*