"תיקו, תיקו, שיוויון"

"תיקו, תיקו, שיוויון"

האדומים פגשו את הצהובים, שטרם הפסידו העונה, והאתגר היה גדול, אבל לא גדול מידי. המשחק היה צמוד לכל אורכו למרות שהמחצית הראשונה הסתיימה כשידה של מכבי ראשל"צ על העליונה 14-12.

המחצית השניה נפתחה כאשר הצהובים מגדלים את היתרון לשלושה שערים, וה"פינג פונג" החל. אשדוד מצמקת לכדי שער, וראשל"צ שוב מגדילה לשלוש. ואז הגיעו שתי הדקות האחרונות של המשחק. 

ראשל"צ מובילה בשלושה שערים, כדור צהוב בהתקפה, אפילו השדרן בשידור החי טען שהמשחק "גמור", אך שום דבר לא נגמר עד שזה לא נגמר. הרכז של ראשל"צ זורק ומחטיא, אשדוד יוצאת להתקפה מהירה ושי הרשקוביץ מבקיע. בהתקפה הבאה של הצהובים שם טוב עוצר כדור, מוציא להתקפה מהירה, שוב הכדור מגיע לשי הרשקוביץ והוא סוחט פנדל.

יותם טל זורק את הפנדל, ומבקיע, היתרון מצטמק לכדי שער אחד לטובת הצהובים. כאשר נותרו 17, שניות לסיום, סער פרנקל לוקח פסק זמן עם הוראה ברורה לשחקניו "לא לאבד את הכדור". אשדוד חוזרת מפסק הזמן לשמירה אישית, ירמי מכדרר שניות ארוכות, וכשנותרו 6 שניות לסיום, השופט מעביר את הכדור לאשדודים על משחק פסיבי, מסירה מצויינת של יוסי ביטרמן לקלדרון, אשר מכניע את טפר, ועל הבאזר משווה את התוצאה. בסיום 26-26.

הבקיעו לאשדוד:

קלדרון – 7
טל הרשקוביץ – 6 (מתוכם 3 פנדלים)
לנגהאנס – 4
יותם טל – 3 (מתוכם 2 פנדלים)
בנגוזי וקושמרו – 2
שי הרשקוביץ וסויסה – 1
שוערים : טומיסלב 46 דקות משחק 27 אחוז
שם טוב 14 דקות משחק 40 אחוז 

ביום שלישי, 05.02.19, בשעה 18:00, מחכה לנו המשוכה הבאה, חצי גמר גביע המדינה מול מ.כ. חולון, בהיכל שלמה בתל אביב.

00

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*