תחילת הסוף – אשדוד שוקעת בתחתית

תחילת הסוף – אשדוד שוקעת בתחתית

למרות כל הציפיות המקדימות, לא הצליחה אשדוד לנצל את ההזדמנות האחרונה ככל הנראה לחזור לליגה. מכבי אשדוד הגיעה הערב להיכל הקריה והקהל הצביע ברגליים והסכים לתת צ׳אנס אחרון לצהובים של גרינברג לחזור לליגה ולנסות להציל את העונה.

אילת ככל הנראה רצתה יותר. אין הסבר אחר להפסד של אשדוד שהיתה חייבת ניצחון במשחק שהוגדר ״להיות או לחדול״.

אשדוד אמנם היתה במשחק לקראת סופו אך בין הרבעים נתנה לאילת לברוח ליתרון של אשדוד במצבה קשה מאוד לסגור. אילת עם ניצחון שני מתוך 2 משחקים מה שמקנה לה נקודת יתרון נוספת.

אשדוד הפסידה נכון להערב 15 מתוך 17 המשחקים, ההפסד הערב הוא אחד המשחקים היותר נוחים לאשדוד ובכל זאת לא הצליחו הצהובים להשאיר את נקודת הניצחון בהיכל הקריה. בשבוע הבא זה הולך להיות הרבה יותר קשה מול הסגולים מחולון.

הנטון (25) וג׳ונסון (18) דווקא סיפקו באופן יחסי את הסחורה, פול סטול חזר למספרים שהוא מכיר מהעונה הקודמת אבל אליהו וסטו דאגלאס לא הביאו את האקס פקטור שאשדוד היתה צריכה כדי למחוק את 11 נקודות היתרון של אילת.

התכולים של אלפסי הובילו לכל אורך המשחק ואילת ראויה היתה לניצחון. אשדוד ניסתה לרדוף אחריה ולפרקים הצליחה רק לצמצם את ההפרש.

אשדוד חייבת לעשות חושבים, מפאת תקציבה המוגבל לא תהיה אשדוד מסוגלת לעשות שינויים פרסונליים ונראה שהמחשבה על הכנות לליגה הלאומית הן היותר פרקטיות בשלב זה.

קלעו לאשדוד:

הנטון 25 (18 ברבע השלישי, 4-9 לשתיים ולשלוש, 5-7 מהקו), ג'ונסון 18 (4-7 לשלוש, 4 חטיפות), סטול 17 (2-9 לשלוש, 9-10 מהקו, 8 אסיסטים, 6 חטיפות), אופייבו 10 (3-8 מהשדה, 4-6 מהקו, 10 ריבאונדים), דגלאס 6, אליהו (2-8 מהשדה, 8 ריבאונדים) ובן משה 4 כ"א, צ'וברביץ' 3 (1-5 מהשדה). כן שותפו: פרואינד, עבו וברנדוויין.

צילום: לירון מולדובן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*