תו תקן לגנים פרטיים לגילאי 0-3

תו תקן לגנים פרטיים לגילאי 0-3

הערב (ד׳) התקיים לראשונה באשדוד, במרכז להורות כנס גננות עירוני במעמד ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, סגניתו, הממונה על הגיל הרך שרון מרק, חברות המועצה אפרת אוחיון, אורית אלמוזנינו-רייז וסטלה ויינשטיין יוזמת הכנס.

כמו כן נכחו מנכ״ל העירייה אילן בן עדי, הממונה על החינוך אריה מיימון, מהנדס העיר דורון חזן, מנכ״לית מהות הגב׳ סימונה מורלי ומיכל שהם האחראית על הגנים.

מטרת הכנס היא בניית מתווה משותף בין עיריית אשדוד לכל הגנים הפרטיים הכוללים את גילאי 0-3 שהיו עד היום מחוץ לפיקוח כלשהו ובעקבות התגברות מקרי ההתעללות השונים ברחבי הארץ החליטה המדינה לעשות סדר ולהתחיל לייצר סדר בנושא שהיה פרוץ מאז קום המדינה.

עיריית אשדוד החליטה להגדיל ולעשות ולייצר תו תקן עירוני הכולל כמה וכמה ביקורות, מלבד התקנת מצלמות והכשרות ספצפיות אותם תחייב המדינה עיריית אשדוד מתכוונת להחמיר ולייצר תו איכות עירוני ייחודי שיכלול סטנדרטים גבוהים יותר מאשר אלה שהציבה המדינה.

הכנס שהתקיים היה מעין שיתוף ציבור של קהילת הגננות שיחד עם העירייה ינסו לייצר סוג של סטנדרט חדש וייחודי לאשדוד, מודל שככל הנראה יאומץ בהמשך בערים נוספות.

בתחילת הערב הושק מתחם ״אשדוד-טף באתר העירייה, אזור דיגיטלי בו ניתן יהיה למצוא את כל הגנים נושאי התקן ולדעת מלכתחילה אילו גנים עומדים ברף שהציבה העירייה. כאמור זהו שלב ראשון בתהליך המשותף בדרך לתקן שייתן שקט להורים ששמים כל בוקר למשמרת את היקר להם מכל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*