שת״פ סביבתי בין נמל אשדוד ועמותת מחמל״י

שת״פ סביבתי בין נמל אשדוד ועמותת מחמל״י

בשבועות האחרונים חברת נמל אשדוד קיימה הדרכות לבתי ספר יסודיים באשדוד במרכז הדולפין, בנושא פעילות סביבתית משמעותית, בשיתוף עם עמותת מחמל"י.

עמותת מחמ"לי (מרכז חקר מידע וסיוע ליונקים ימיים) הינה עמותה שמטרתה מחקר והצלה של יונקים ימיים בחופי הארץ ובמדינות האזור. מרכז מחמ"לי הוקם בשנת 1994 על ידי קבוצת מתנדבים ופועל כיום בכפר הנוער הימי "מבואות ים" שליד מכמורת. מדובר במרכז היחיד מסוגו במזרח התיכון, הפועל תחת חסות המכון ללימודי ים ע"ש ליאון רקנאטי באוניברסיטת חיפה. מטרות המרכז הן מחקר, הצלה, חינוך, פיקוח וחקיקה עתידית בנושא הגנה ושמירה על יונקים ימיים בחופי הארץ ובמדינות האזור, תוך שיתוף פעולה עם מוסדות מחקריים, אקדמיים והתנדבותיים דומים בעולם.

צוות מרכז המבקרים של נמל אשדוד ערך פעילויות הדרכה אודות נמל אשדוד לבתי הספר, במרכז הדולפין שנמצא על גדת נחל לכיש. בפעילות הוצגה עבודתו של הנמל באמצעות אביזרים חזותיים, משחקים ופעילויות חוויתיות ומהנות.

מרכז המבקרים מארח גם בנמל עצמו, מבקרים מגילאי 9 ומעלה ופותח צוהר לעולם המרתק של נמלי הים.

מרכז הדולפין והים מציע מגוון רחב של פעילויות – לארגונים, לחברות ולקבוצות – הכוללות הדרכה מקיפה ומרתקת, שחושפת את סודותיו של הים התיכון ושל יושביו, והכל מנקודת מבטו של הדולפין. המרכז הייחודי,  הוקם בידי עמותת מחמל"י, בשיתוף בית הספר לקציני ים אורט-אשדוד, עיריית אשדוד ונמל אשדוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*